Ingen gnällblogg men ibland måste man....

Inte bloggat på en hel dag, det var längesen det....

Igår hade vi fullt upp med innebandy, den klubben Thedde är med i o laget jag tränar är ju stor som tusan! Det är massor med lag och då brukar det ordna så att alla spelar samma dag... igår var en sån dag. Massor med folk, kiosk med massa gott till försäljning och fullt med matcher under en heldag. Vi var där från 11 till 18 igår.... :) Tyvärr så förlorade vårt lag :( med 3-7, derby o allt men killarna verkade lite överpeppade nästan. Överladdad kan man ju faktiskt bli.... då går all energi till uppladdning och sen när det är dax så slår det liksom över på nåt sätt. Men va tusan, nya tag ba....



Idag skulle jag ha haft träff me några tjejkompisar till mig som jag tycker jättemycket om.... men som ni säkert redan hört talas om så finns det ju en del baksidor med att vara gravid. Har haft en sån där härlig halsbränna inatt.... en sån där så det känns som man håller på att få hjärtinfarkt. Det värker i hela bröstet..... o inatt funkade ingenting. Har försökt med allt, sitta o sova, samarin, novalucol..... sådär en 400 st känns det som..... bubbelvatten..... försöka äta nåt....inget har funkat utan jag har vart vaken i stort sett hela natten. Trist.... o så himla typiskt när vi skulle träffas idag!! :( Nu e jag helt slut o känner att jag skulle behöva sova. Tror faktiskt jag går o gör det....

Nu får lilla Milo i magen börja planera landning på jorden tycker jag....

Vi hörs senare, puss & kram o njut av söndagen!

Kommentarer
Postat av: Garbo

Ja snart e han ute och kanske ändå du inte kan sova för små barn har ju en tendens att låta oss vara vakna men det blir roligare så för då har du din lilla Milo på din arm,att byta halsbränna mot blöjbyte o nattvak e inte så dumt ;)



P&K och sussa gott.

2008-10-19 @ 09:56:03
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Frida

Prova med mjölk , funkade jättre bra för mig .

Bara ett tips :)

2008-10-19 @ 11:29:58
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback