Sitta o sova e sådär!

Godmorgon kära vänner!

Idag är det torsdag o regnet öser ner utanför! Jag tycker det e mysigt att vakna till regn, höra regnet slå mot fönsterblecket...mindre mysigt när man ska ta sig nånstans....tur att jag inte har nåt planerat förrän halv 2, då vi har sista föräldragruppsmötet.

Inatt har inte varit någon rolig natt. Jag har fått sitta upp o sova pga av hemsk halsbränna!! Vandrat av o an o bara tyckt lite synd om mig själv.... husbandet har legat o slaggat bredvid som ett barn. Sen får jag lite hjärtklappning av trycket från magen upp mot hjärtat...inte världens behagligaste känsla. NO....

MIIIIIIIIIIIIIIILOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...du får komma tidigare, bara så du vet!!!

Är det jätteovanligt att föda 5 veckor för tidigt??? :-)

Aja... nuska jag sy lite.... återkommer senare!

Kram o ha en bra torsdag





Kommentarer
Postat av: Frida

Hört att om man har mycket halsbränna så för bebisen mycket hår :) !

2008-10-16 @ 09:34:31
Postat av: Nina

Frida: Det har jag oxå hört av bl a min finska mormor! Då är det nog nästan så att jag blir orolig.... han kommer ha en rejäl peruk!! :-)

2008-10-16 @ 10:16:32
URL: http://niiinis.blogspot.com
Postat av: Cian

Becca hade halsbränna när hon väntade Eddie..hon drog novalucol så apotekspersonalen började undra om nåt var fel..Och han hade knappt något hår på huvudet alls..jag hade ingen halsbränna whats so ever och vilding hade en rejäl kalufs...



Ja du gumman..nu väntar vi spänt..känns som om han kan komma när som helst lillplutten...



Pöss

2008-10-16 @ 10:47:45
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Hanna

Losec Mups is the shit mot halsbränna!!!! Underbara tabletter!!!

2008-10-16 @ 22:02:08
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback