TACK "Nenne"

Tänk vad en helt främmande människa kan göra en lyckliga och glad såhär en tisdag morgon. Tack snälla du som fick min dag att starta på bästa sätt!! Tänk om det fanns fler männsikor av den här sorten....då tror jag att vår värld skulle se så annorlunda ut! Den här kommentaren fick jag i morse när jag öppnade min blogg:

Av en slump råkade jag en gång hamna inne på din bloggsida. Det är någon månad sen och efter det går det inte en dag utan att jag kikar in och läser om hur din dag har varit!
Så intressant, spännande läsning för att inte tala om alla dina vettiga åsikter och även ditt rara sätt gentemot andra människor! Önskar att jag släjv kunde skriva och formulera mig som dig.Har även varit spännande att följa din graviditet och jag önskar er stort LYCKA TILL med förlossningen av lille Milo. Av ditt skrivande förstår man att han kommer få en toppenmamma, pappa och storebrorsor.
Tack Nina för ditt skrivande som ger mig en daglig dos av glädje!


Tack oxå alla övriga bloggare som ger mig kommentarer och följer mig i mitt liv.... TACK! Ni är mycket värda ska ni veta.....

Kommentarer
Postat av: Garbo

Visst e det sånt som gör det där lilla xtra! :)



/Kram o ha en fin dag

2008-10-14 @ 09:37:43
URL: http://garbo.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback