Njuuuuta av helg....

Godmorgon.... strax efter halv 8 en lördagmorgon. Hääärligt med helg tycker jag, dagar man kan ägna sig åt precis vad man vill. Tyvärr så jobbar husbandet hela helgen... vi har SM i hästhoppning i vår lilla by under dagarna tre. Där ska husbandet visa deras produktsortiment.... javisst.

Minigrisen Elliot är överlýcklig, han har fått VIP biljetter till det här och sitter väl antagligen hos sin pappa med tefatsögon redan o väntar på att snart få åka...



Mitt hjärtegryn.....


Jahapp...jag själv vet inte riktigt vad jag ska hitta på, ska nog ta o plocka lite här hemma först...sen drar jag nog ner på stan o blir uttittad som vanligt... hmrpf. Kanske ska sitta o trycka på ett fik hela långa dan....
o smälla i mig äppelpaj efter äppelpaj....

Hörni, IDOL igår..... tycker de va okej att Jennie åkte, även fast jag fortfarande tycker att Yazmina e sämre, jag drog upp tröjan o körde parodi på henne här hemma igår. Taskigt, men jag tyckte hon såg så jäkla larvig ut när hon verkligen försökte anstränga sig att röra sig o istället såg ut som hon va allmänt skitnödig....

Aja, hörrni....njut av den lediga dagen, det ska jag försöka göra. På med murrig stickad tröja och ut i friska höstluften...

Hörs sen igen...

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag tyckte den där Jesper såg ut som Stig Helmer Olsson på scen men unga tjejer tyckte väl Andersonskans Kalle är gullig. Fast ok att hon Jennie åkte ut också!



Trevlig helg!!!

2008-10-04 @ 13:19:08
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback