Ninis IDOL - analys

VADÅ...för snäll??? Aftonbladet vill ha en elakare jury!

Nej nej, vi i sverige behöver lite vänlighet, fortsätt vara snälla...... den förra juryn gjorde bara att man skämdes och det hela kändes verkligen uppgjort. "Nu är vi så elaka så sverige rodnar" typen....Vem minns inte Kishtis jävla utbrott?? Hon va ju fan läskig emellanåt....dock så håller jag med om att man kanske måste bli lite hårdare i sina utlåtanden, inte elak men kräva mer av idolmedlemmarna.....



En sliten jury, Bagge måste bli tuffare. Det tycker i alla fall jurykollegan Andreas Carlsson. "Jag har känt Anders i 16 år och han har alltid varit så här. Vi pratar om att vi ska dra åt lite, men när vi väl sitter där
så tycker han att allt är kul", säger Andreas.

Jag håller med Andreas, för igår så tyckte både Anders o Laila att Yazmina va bra, jag tyckte hon va dålig.... för slätstruket o trist för att va såhär långt in i tävlingen! Så där håller jag med Andreas.


Jag tycker det känns ok att Linda åkte ut, hon plåta av den här låten rakt av. Grejen är ju inte att låta exakt som orginalet, grejen är att göra varje låt till sin egen. Det gjorde inte Linda ikväll.....


Härlig brud...rakt igenom härlig brud!! Enough said!


Hon va jäkligt nervös.... märktes på rösten i början, lät svajjigt o jag bet på naglarna för jag trodde det skulle skära sig precis när som helst... Hennes tröjor hon använder, byt nångång...hon kör samma stil hela tiden....


Helt klart den starkaste rösten av alla tjejer, i varje fall hittills. Hon kanske känns lite tantig på nåt sätt.... hennes låtval oxå! Hon behöver riva loss en riktig rockdänga tror jag....


Ooooolllaaaallaaaa, louloulouloulouuuuuuuu... hon e tvärskön! Hejja....


Diggar hennes hesa röst...men jag vet inte, jag får ingen direkt känsla här känner jag....
Körde en rätt vågad låt, de va coolt!


Ikväll ere killarna....

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback