Jag är ett farthinder.....

Magen är mätt, precis slängt i mig en kebab med ris. MUMMA.... kvarterskrogen har faktiskt riktigt god mat måste jag säga!! Laddar för stjärnor på is, ska ge det en chans ikväll...såg så lite förra helgen så jag fick inte riktigt någon uppfattning. Vad tyckte ni??

IDOL igår...hmmm.... tycker fortfarande att Yazmina ska åka ut. Hon sög som vanligt... inget tryck i rösten utan bara sockersött rakt igenom. BLÄÄÄ....jag gillar inte sånt! Jag gillar lite attityd, riv och nån som vågar lite extra. Det gör inte hon... Men denna gången fick Jesper åka. Han är väl inte heller nån kanonartist så det fick väl va ok.

Husbandet tog en rätt bra bild på mig idag..... hahaha, jag känner mig faktiskt precis så just nu! Jag är ett FARTHINDER!!



Ha en trevlig lördag kväll bloggers!! PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Vilken söt bild!

Kläderna i inlägget innan är übersöta, NovaStar diggar vi här hemma ganska ordentligt.....=) Undra om det är för att dem är apasnygga och för att dottern heter Nova?



Ha en underbar söndag!

kramar

2008-10-12 @ 08:43:52
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha vilken rolig bild!

Ha en bra dag!

//Hanna

2008-10-12 @ 12:36:54
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback