Helgen i bilder...

Bilder från helgen som utlovat, dock inte på några "hemmisar"....så öppen blogg har vi inte! :)

Här har han precis gråtit en skvätt, den berömda mobilen...... är ÄNTLIGEN HANS!! Lycka.....




Husbandet stoltserar med att han fick Elliot att ändra sig till denna istället för en mycket sämre som han till en början ville ha...det ska ni  veta, är ingen lätt uppgift!




Igår var världens vackraste Meja (16 dagar) gammal på besök. Här ligger hon i Theddes famn... Thedde o Elliot som ÄÄÄÄLSKAR BEBISAR!!!





Elliot fick åka ut o rida tillsammans med sin lådsaskusin Maja till höger om honom, här satt dom och blev förhörda på ALLT OM HÄSTAR. Elliot var stolt som en tupp.... han kunde minsann varenda fråga...typ.....




Lite shopping på Nisses..... dessa jättefina ljusstakar modell stor!




Å så såna här bambuvaser oxå modell stor..... blev jättefina i fönstret!! Nisses....



Å hörrni!!!! Jag åkte ju o köpte mattan sen..tyvärr var den grå slut så jag tog en vit istället som blev superfiiiiin!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Måste bara fråga om du bor i Västerås??? Tänkte när du skrev om Nisses...men det kanske finns andra affärer som oxå heter så... Jag komemr iaf från V-ås!

2008-10-27 @ 14:38:12
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Nina

Nej, jag bor i en håla utanför..... 3 mil utanför....



:)

2008-10-27 @ 15:09:38
URL: http://niiinis.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback