Brevet i kylen!

Mycket riktigt så är det dessa förvärkar som nu startat. När jag väntade Elliot hade jag dom i 5 hela veckor....mellan 19-23 varje kväll! Jag var så urless på att vakna på morgonen o märka att inte ett jävla skit hade hänt under natten.

Igår hade jag ont hela eftermiddagen/kvällen, mensvärk och onda sammandragningar..... vaknade i soffan av onda sammandragningar. Dock så känner man nästan på sig om det är på riktigt eller inte, o igår var INTE på riktigt! Sen hade jag som vanligt min vän halsbrännan från helvetet på besök. Så den här natten har väl varit sådär.....

Husbandet har nog fattat att nu har jag det lite kämpigt..... så i morse när jag öppnade kylen låg en sån här liten lapp o vilade på osten!



Då blev man alldeles varm i hjärtat och så orkar man lite till.......

Kommentarer
Postat av: HUSBANDET

Ska ta med ett postit block hem. Det är inte så svårt att skriva en lapp... Svårare att bära barn i magen :) . How can you know sooo muuuuuch !! :)

2008-10-31 @ 08:19:05
Postat av: Agnieszka

Ohh...sånna lappar vill jag med ha.......

2008-10-31 @ 11:05:41
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Andaloal

Gud vad gulligt av honom

2008-10-31 @ 11:29:29
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback