BB-besöket och värkar!!!

Nuså är vi tillbaka.... min mobilbloggning har inte funkat som vanligt. GRRR:... dyker det upp konstiga bilder här så får ni hålla tillgodo med att det kanske kommer in i lite oordning.

Jahapp.. nu har vi tillbringat en heldag på BB. Vi var där halv 11 och åkte hem vid halv 6. Vi har kollat Milobebisen med CTG kurva, den såg bra ut. Dock så hade Ninis lite feber vilket kan handla om en infektion....sänkan togs och skulle kunna vara klar från labbet efter 2,5 timma. Vi fick gå på stan o kika, vi åt jättegod Kinabuffé o sen tillbaka igen.

Det var INTE vattnet som runnit utan väldigt vattniga flytningar (sorry) som runnit.....  jag hade INGEN infektion..... o allt såg bra ut. Febern förklarades med att gravida kan bli så ibland. Barnmorskan var snäll o bjöd på en hinnsvepning = rota runt i livmodertappen så att den jäveln slappnar av o låter värkarna komma igång!

Vi gick ut på en promenad för att se om hinnsvepningen gjort nåt..... o jag kände nog att kanske..... det tröck på mycket hårdare neråt + att sammandragningarna kom o kändes lite mer. Dock så åkte vi ändå hem, vi ville hem o se om det sätter igång.... vi fick stanna om vi ville o avvakta en stund. Men har man suttit där så länge så vill man hem.

Nu e husbandet o spelar innebandy o gissa vad.....

JAG SITTER O KLOCKAR VÄRKAR.... de e sant. Nu ska vi inte ropa JIPPPPIIIIII utan såhär har vi hållit på nu 3 kvällar i rad så förhoppningarna är inte stora!!! På vägen hem började det dock kännas ganska så rejält igen, nu vet jag inte om detta är ett utav mina ytterligare fuck ups av min kropp, men hoppas gör man ju alltid. Ska ändå va helt cool nu.... nu sitter jag här i trosor o tisha med en tjock binda o försöker vara cooooooooooooooooool.... inte hetsa upp sig för lite värkar utan förbereder mig på att detta är ett vanligt lur bara.

MILO bebis kommer när han känner sig redo, så är det ju bara...

MILOS mormor fyller år imorn så jag vet inte om han kanske är en show off som kommer som en födelsedagspresent istället? Coolt ju tycker mormor..... själv känner jag att mormor borde få ha en egen dag, men mormor skiter i om man har en egen dag när man är såhär gammal säger hon! Söta mormor...

Jag håller er uppdaterade mina vänner, tack än en gång för att ni följer med på mina resa o kollar till mig härinne lite då o då!! Ni e så söta!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Spännande!! Håller alla tummar och tår att ni får åka in och föda barn innan kvällen är över!! =)

2008-11-30 @ 19:04:28
Postat av: Garbo

Ja det här är som en riktig rysare ju ;)

Varenda gång man loggar in så undrar man....

ÅH hoppas nu att det verkligen satte fart jag håller allt jag har på att inom 24 tim ska det ha hänt nått åtminstone att du blir kvar på BB.



Massa peppiga kramar

2008-11-30 @ 19:08:54
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Malla

Fy fan vad du skräms!



POK



Mallafåriktigavärkardåbralla

2008-11-30 @ 19:40:18
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Mattias

Din man har väl mobilen fastklistrad på klubbskaftet hoppas jag! :) Det är spännande det här och jag och tjejen pratade precis om vilken upplevelse det var de här dagarna före, under och efter förlossningen!



Jag gissar att Milo kikar ut på Tisdag morgon så hååååll ut! ;)

2008-11-30 @ 21:19:37
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback