Halsdukens fördelar

Åååh... jag är så sugen på shopping.... till en vanlig kropp dåra!

Jag är sugen på o slänga på mig min skinnjacka, ett par jeans, schyssta sköna stövlar och sen skulle jag slingra mig i nån härlig stor halsduk! En halsduk gör så himla mycket med en outfit.... du kan känna dig lite kall med en skinnjacka mitt i vintern men släng på en halsduk så ser det genast varmt och klätt ut. Sen finns det ju dolda fördelar med en halsduk.... en dubbehaka döljs lätt, häng den runt halsen på fiket om du tycker du har en ful topp på dig, linda runt huvudet om du promenerar och det blåser.... häng runt halsen o dölj tuttarna om dom känns fula eller hängiga.

Ja det finns otaliga fördelar....

Hittade faktiskt lite fint på H&M.....o som alltid till bra priser:


Kommentarer
Postat av: Hanna

Saw 1-4 rekomenderar jag, iaf 1:an som e riktigt bra, inte som andra skräckisar.

Här är de tvärtom, jag älskar skräckfilmer medans karln min får mardrömmar :)

2008-11-17 @ 14:42:38
URL: http://supersuperior.blogg.se/
Postat av: Nenne

Att en halsduk kan dölja ens fel o brister, så långt har jag aldrig tänkt. Enkelt, tror bstämt jag ska kvista ner på stan och köpa mig ett tiotal o strunta i powerwalken idag! Tack för tipset:-) Kram

2008-11-17 @ 15:14:10
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback