Nu ska jag ut ur min cocooon!

Nu är äntligen mitt husband hemma.... jag har saknat honom idag. Den här dagen har varit lång o jag har totalt cocoonat in mig i vårt hem soffan. Snön har virvlat ute och ökat o ökat... jag har inte vart ute alls idag.

Men nu när han kom hem så har jag inget val. "Nu måste vi ut lite" säger han...."Ååååh.... jobbigt" tänker jag som skulle vilja slira omkring i en rullstol o ha en lytkran att lyftas in i bilen med. Ska min arma kropp behöva knata....

Jag tror att vi ska handla... men då vill jag handla på ett ställe där man inte träffar halva stan som har så jävla roliga frågor just nu: HAR DU INTE FÅTT ÄN?????

JOOOO SER DU INTE DET......ungen ligger själv ute i bilen o min mage har inte minskat en jäääävla centimeter fast jag fått!!!!
har jag lust o skrika då! Men det gör jag ju såklart inte...

Jahapp, om jag skulle ta på mig lite mer kläder så vi kan åka.... nu tjatar husbandet här bredvid!!

Vi hörs igen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Garbo

Hoppas promenaden satte sprutt nu!



/Kramkram

2008-11-25 @ 08:59:21
URL: http://garbo.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback