MORGONPIGGA LIIIGAN!

Gooodmorning!! Precis ätit frukost med barnen, fick vräka ur Elliot ur sängen redan halv sju då glosorna inte var klara. Nu kan han dom (han e snabb pojken).... o sitter o tittar på storebrorsan Thedde som spelar Nintendo Wii. Sa jag att vi va morronpigga!

Såhär ser det ut hemma hos oss nu när kl är halv 8......

Rufspojkarna BUS


 




Husbandet slappar i soffan....


Inga värkar dragit igång.... nononononono.... sover som en kratta och Milo känns mer som en 8 kilos bebis än en normal liten gosse..hur får han plats???

Tror jag ska lyssna på Ulricas råd i förra inlägget om att ta en promenad.... det där med sänghalmen har vi ju redan testat o det är alldeles för jobbigt så det gör jag inte om! Det funkar ändå inte..... "Nämen ja e int bitter"!!!

Idag står på schemat:

* Städa
* Fixa med tradera
* Fika med tjejerna
* Handla
* Hämta ungar
* Hålla i träning

Inte en jäklaste lugn stund ska jag ha......

Igång hela dan så får vi hoppas på att han snart vill titta ut!!!

Puss & Kram, hörs under dan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman gumman fy så jobbigt det är att gå o vänta på att det ska komma igång på riktigt.

Men om du orkar hålla igång såhär så ska du se att resten av proppen lossnar o värkarna kommer igång.

Kämpa på tjejjen :)



Hoppas han tittar ut inom helgen/P&K

2008-11-21 @ 08:51:48
Postat av: eva

hahahahaaha...ut kommer den nog---passa på att vila istället medans du kan..hahahaaha..kraaaaaaaam

2008-11-21 @ 10:48:50
URL: http://evapinglans.webblogg.se/
Postat av: pangis

Ja ja .. ger mig sjutton på att du har liten Milo i famnen när jag kommer hem från London.. han trillar väl ut snart.. plopp liksom:-) Kram och stå ut tjejen.. Han kommer!!! Jag lovar:-)

2008-11-21 @ 11:29:45
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Tassar förbi o önskar trevlig helg =)



Kram

2008-11-21 @ 12:54:57
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: HUSBANDET

2008-11-21 @ 13:15:02
Postat av: HUSBANDET

Snacka om morgon blek... :)

2008-11-21 @ 13:16:07
Postat av: Fru P

Ja nu får lillen komma ut så inte mamman längtar ihjäl sig :-)



Ha en härlig helg tjejen. Det är du värd.



KÖR HÅÅÅÅRT.



KRAMAR!

2008-11-21 @ 16:38:59
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Matilda01

Hej tjejjan!



Usch vad det låter tungt och jobbigt tjejen. Men nu har du lilla Milo i dina armar när som helst! :-)



Trevlig helg!

2008-11-21 @ 17:36:36
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback