Godmorning.....

Godmorning.....

...nåt som känns sådär är att jag börjat må lite illa igen. Antagligen beror det på att det börjar närma sig slutet på denna graviditet. Känner mig äcklad av det mesta.... men det är inte som det var i början när jag spydde ur mig inälvorna nästan. Nu har jag ännu inte spytt men känner att jag skulle kunna emellanåt. Hoppas det inte håller i sig utan släpper snart och att MILO kommer uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!!!

Elliot o jag satt i soffan själva till ganska sent o glodde TV, jag glodde inte utan försökte med en spade att hålla upp mina ögonlock som totalvägrade. Jag slumrade väl ungefär sådär en 747 gånger..... till slut muttrar Elliot för sig själv. "Jag vill att Tony ska komma hem". Hmm.... kom då o tänka på en sak. Våra barn är såååå ovana vid att vi är borta på kvällarna när vi har barnen. Vi är verkligen ALDRIG det och är vi det så är vi nånstans tillsammans allihop, men igår så var det ju studion och det blev sent för husbandet. Thedde kommer oxå hem o undrar vart TONY ÄÄÄÄÄR O HUUUUUUUR LÄNGE SKA HAN VAAA BOOORTA???? Faktiskt så blev jag nästan förvånad över deras reaktioner.... men när man tänker efter så är det bara jäkligt ovana vid en "förälder" hemma.

Vad betyder det här då? Betyder det här att vi är hemma för mycket kanske? :) Ja kanske, men vi är nog lite så jag o husbandet...vi gör det mesta ihop och är sällan ifrån varann o så diggar vi bara att va hemma. Jag tror vi fick nog av att vara ifrån varann i början när vi träffades och jag vägrade låta honom träffa barnen. Så varannan vecka blev det inte så mycket träffas.... detta pågick i 1,5 år.

Jaha, vad händer idag....

Jo, jag ska tvätta lite. Pyssla med mina alster. Plocka bland papper.

O så ska jag vänta på att få lite känningar...lite kan det va på gång känningar???  Troligen inte... men ska i alla fall vänta.

O hörrni....världens bästa husband kom hem med en sån här till mig igår!!



5 megapixels kamera i.... hihi.... jag belv såååå överraskad och jätteglaaaaad!! TACK MITT HJÄRTA, love u!!!

Nu ska jag susa vidare i hemmets vrå...hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Ohh, han kan få komma hem till mig med en sån oxå!!!

Hoppas den lilla får för sig att kika ut inom en snar framtid iaf=)

kramar

2008-11-06 @ 09:38:39
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Malla

Åhhh... Galet fin telefon!



Ut med ungen nu..



Pok



Mallaotåligbralla

2008-11-06 @ 10:55:33
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: pangis

Men kan man få låna ditt husband.. eller ännu bättre kan han inte ha en kurs i husbanderi.. Jag anmäler KP direkt:-) Kram på dig..

2008-11-06 @ 15:50:00
URL: http://www.pangbruden.blgospot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback