Fylle Nina

Jag har funderat kring det här med att bli packad litegrand.... ja nu är det ju.... hmmm...låt mig se.... ganska exakt 9 fulla månder sen jag hade min senaste fylla.

Jag minns den som det var igår, vi drack ASGODA drinkar som jag själv uppfunnit. Helt otroligt med tanke på att jag är pinsamt usel på drinkar o kan tycka att Piña Colada är typ den godaste drinken som finns. Hur många år har den på nacken.... 45 eller???


I normala fall så funkar jag som så att har det vart en tuff vecka, man kanske har flängt runt som en jävla dåre hela veckan o skjutsat ungar till höger o vänster, klurat på pengar o allt som ska räcka till räkningarna, vart sur på gubben, tyckt att man är fet...ja whatever, så har det ibland suttit jäkligt fint med en fylla den helgen.
En avslappning liksom.... en period på några timmar där man bara släpper allt. Man går in under vinets dimma o bara njuter av att känna hur det hettar i kinderna, hur man bland främmande människor vågar snacka sex.... o då menar jag det pinsamma sexet kanske, hur man pudrar fejjan för hundrade gången för att man återigen hamnat framför den jävla spegeln som bleker en för varje gång.

En skön avslappning helt enkelt där man tillåter sig att inte vara så svensk pch perfekt utan vågar släppa på alla måsten, blir barnslig... eller överdrivet glad....överdrivet sentimental så man kanske gråter en skvätt.... stora planer... som att man ska starta ett företag ihop! Host..... allvarligt.... vem har startat ett framgångsrikt företag efter en rejäl fylleplan??? O har det funkat???

Skitsamma.... JAG LÄNGTAR EFTER ATT BLI FULL!

Japp, där har jag sagt det. Hur konstigt det än kan låta o hur länge det än är kvar så är jag verkligen sugen på att bli packad. Släppa allt ett tag..... inte vara så jävla medveten om allt 100 %-igt utan att faktiskt släppa på bara. Snacka knulla, bli pinsam, flabba ohämmtat, säga att jag älskar hela världen.....

Ja så är det! Man längtar efter mycket  just nu....

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

jag vet hur det är!

2008-11-25 @ 17:49:53
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Garbo

Jag vill inte låta präktig här men jag blir helt stum!

För mig är det jordens högsta dröm att få vara i ditt tillstånd och sen bara få gå helt upp i att vara mamma o snosa bebbe men sen har ´jag ju heller inte vart packad på nu ska vi se...8 år så det är inget jag drömmer om ej heller längtar efter.



Ja alla e vi olika men att bli packad e inget jag prioriterar.

2008-11-25 @ 18:40:37
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Nina

A: Ja vi är nog många som vet hur det är.... :)



Garbo: Blev ledsen av din reaktion och har skrivit ett nytt inlägg!

2008-11-25 @ 20:33:54
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Mattias

Förstår precis hur du menar!

2008-11-25 @ 23:14:27
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja men du, lustgasen kommer ju ge dig en bra "fylla" snart :) Känndes ju som en perfekt 5öls fylla haha :)Kram

2008-11-26 @ 00:18:55
URL: http://fixit.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback