Brontobritta, bebisar o katter....

Lördagmorgon.... solen skiner in i  våra takfönster. Det känns så härligt att se den där solen... det var ju några dagar sen.
Igår kväll var vi hos Meja o hälsa på... Meja blev 3 veckor igår. Hon doftade ljuvligt och hennes små smala spiror var klädda i vita strumpbyxor med små röda hjärtan på.... mammahjärtat bultade stenhårt!! Jag ville typ äta upp henne..... småbebisar är verkligen ljuvliga. Så nu har jag fått lite styrka att fortsätta vara gravid... snart har ju vi en ljuvlig bebis.

Mejas mamma o pappa har 2 katter oxå.... nu kommer jag inte på vad det är för sort men dom har snea ögon. Sän är dom helt galet gosiga... jag höll på allvar inte att bli av med den här!!

Hur oskönt hon än låg så skulle hon promt ligga i mitt knä....


Här ligger hon tillplattad under min mage....


Bry er inte om BRONTOBRITTAS kulstötararmar och ballongansikte..... det är lilla Meja i knät o så katten då förstås som är grejen..


Nåt annat kul då.......

I morse fick vi lite blod på pappret när jag hade vart o kissat.... tror att slemproppen börjar släppa, eller jag hoppas att den börjar släppa.... menvärken river i lite igen så jag hoppas att det närmar sig med stormsteg!!

Ha en trevlig lördag, här hemma ska vi städa lite och sen åka på tur som husbandet säger. Få se vad det innebär....

PUSS & KRAM o njut av solen om ni ser den!



Kommentarer
Postat av: Malla

Men vilken boll du har... Jag är fan faschinerad av hur rund/stor en mage kan bli!



Du är jättefin!



Pok



Mallaönskarerenbrahelgbrall

2008-11-01 @ 10:53:08
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Agnieszka

Jättefina bilder!

Snart har du din lilla bebis hos dig.... för mig dröjjer det ju lite längre tyvärr....

2008-11-01 @ 13:37:46
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback