BB = Bikinibekymmer

Ja...som jag trodde så var det många som reagera på storleken....

Jag är i v. 14, går in i v. 15 imorn.

Jag är finsk o bär inte mina barn sådär vackert som svenska tjejer gör. Svenska tjejer är vackert, sött gravida med en liten kula i fram. Jag är GRAVID som en FLODKO från dag 1!

Nu när värmen verkar vara här på riktit så behöver jag ett bikiniråd!! var hittar man en sån till mig? Till HIPPON Nina.... eller är det baddräkt eller rentav en burka som gäller för mig i sommar! Men hur blir man brun då??
image62

Kommentarer
Postat av: Garbo

Nä nu Ninis får du skäll av mig! ;)
JAG ser ut som en flodko och jag e inte ens gravid!!
Min mage var gravid OCH svullen från dag 1 och jag e inte ens FINSK så d så...;-)

Kan tala om att jag just nu ser ut som jag e i 6:e månaden så din mage e JÄTTEFIN och du ser NORMAL ut..så d så...*Kramar* från en flodko till en annan ;)

2008-05-28 @ 12:11:17
Postat av: Jessica H-N

ähh... lägg ner detta attityden mot ditt egen kropp.. du ser inte alls tjock ut..
mkt smal o fin hud har du...
du e ju för fanken på smällen juhh..
vänta bara tills du får se mitt kropp då..
jösses..

den dallrar så fort jag petar på min magen...:P
e ju för sjutton 164 cm lång o väger över 80 kg.. ihhh..
så du ska inte komma hit o säga att du ser ut som en flodhäst...
punkt slut.. du ser bra ut.. :)

2008-05-28 @ 14:18:19
Postat av: Nina

Garbo: Pluttan...nänänänä....du e fiin, å Cia har skvallrat att du är en riktigt skönhet! :) Kramar

Jessica: TACK o TACK!! Jadu...jag ser INTE smal ut men jag är ju gravid som sagt! :) Tack söta du... kram

2008-05-29 @ 07:53:53
URL: http://niiinis.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback