Tattoon....

Tänkte bjuda på den där tattoon som jag gjort på husbandet...den här fortfarande inte klar men börjar att ta form!

Ni vet att gubben är det ju lite synd om när det är frugan som tatuerar. Har aldrig hört honom gnälla så mycket hos någon annan tatuerare. Det suckas högt och ljudligt...o så måste det vilas och drickas saft mitt i allt! :-D Lilla plutten..det äääär så synd om han så det är inte klokt!

Fick honom att erkänna att det faktiskt kändes lite lättare att gnälla o sucka bara för att det var jag som gjorde den......

TYPISKT KARLAR!!!!

image55

Kommentarer
Postat av: Cian

Hmm schnyggt...Det är dej man ska flörta med om man ska ha en tattooo alltså ;)
Du är duktig..ja se karlar!!
Pöss!

2008-03-26 @ 09:17:03
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Husbandet

..Hmmm...har inte sagt så alls faktiskt ;) . Måste du ha hittat på.
Eller inte :)
Love

2008-03-26 @ 09:18:20
Postat av: Nina

Cia: Jajaemens....bara boka tid :)

Husbandet: Haha, nope hjärtat...jäkla gnällspik!! :)

2008-03-26 @ 09:21:10
URL: http://niiinis.blogg.se
Postat av: pangis

SNYGGT!!! Det borde väl vara skönare att få den gjord av dig.. med varsam kärleksfull hustruhand..och nål;-)

2008-03-26 @ 14:35:48
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback