Jävla Tounyyyyy ÖÖöööööörrviing!

Shit, jag blev på riktigt skita irriterad på den där föbannade Tony igår..... han tror ju att han är nåt! Sitter där som en tupp med en tupè som han dessutom ändrar färg på lite då o då! Det är ju det som är lite av tjusningen....j alltså o sitta o irritera sig på den där k....en!! :( Men men.... ibland blir han lite för mycket!

HAN SÅGA MIN LINDA igår....mitt finska troll, mitt finska SISU troll som jag åtminstone hade räknat med skulle gå till final..nope, där var sagan slut! Tupé bäraren drog spiken i kistan......

Fr o m nu ska jag hålla på Rickardsson, skönare snubbe med större prilla får man fasicken leta efter, vilken karl! :)

Annars då....jag har bytt dörrhandtag i hela huset. Känner mig lite smått stolt över mig själv, lite sådär störig...... "Näeh, jag bytte dörrhandtagen i kåken igår!" ....låter inte det lite coolt? :) Är dock lite missnöjd, självaste nyckelhålen sitter lite snett på alla dörrar eftersom det var lite fel sort..... men vem orkar åka o byta?? Å den som märker det ska hålla truten....

Husbandet har vart så jäkla duktig med badrummet, det har hänt grejer minsann..... nu är det i stort sett bara golvet kvar, sen så är det nästan klart....ja, förutom lite el och toastolar som ska monteras. Snaaaaart blire filt o rödtjut i badrummet, längtar! Det roliga skulle vara om ni fick se hur han såg ut, ska förklara lite..... han har ett par träningsbrallor som spruckit i grenen, typ från knä till knä! Ett litet yttepytte hål minsann :) Sen har han sina gamla morgontofflor i fårskinn till det, bar överkropp och fix överallt.....VÄRSTA SNYGGING!

Nu ska jag fortsätta jobba lite..... fan, en annan har ju en del o stå i i kåken vettu..... hmrp.

Kommentarer
Postat av: Fru P

HA HA HA HA!!! "Näeh, jag bytte dörrhandtagen i kåken igår!" Särskilt det där "näeht" i början. Jo älskling, det låter ascoolt.

Du är jätteduktig. Jag är sååå nyfiken på ert hus!!! NÄR FÅR JAG KOMMA???

Tack för sött sms i fredags också. Du är en SANN vän.

LOVE forever /M

2008-03-02 @ 13:31:00
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Garbo

Hahaha ta kort vetja! jag bara måste få se din karl i fårtofflor o bar mage o spruckna brallor :D))
Gör det så ska jag fota mina byggisar ;)))

2008-03-02 @ 17:38:07
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Nina

Pendlis: Jag ska oxå ha vinveranda i sommar..... annars får du komma precis när du vill gumman!!

Självklart..du e oxå en sann vän!

Puss...love....

Garbo: Ska ta kort på han när han minst anar... ;)
Puss

2008-03-03 @ 07:04:42
URL: http://niiinis.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback