Jag är på SMÄLLEN!

Eftersom jag är så galet öppen på den här bloggen så är det väl lika bra att fortsätta! Går det åt skogen vill jag att ni ska veta det oxå eftersom min blogg säkerligen blir något färgad av det!

Ni som känner mig och bor i min stad vet väl att det är en hemlis....

JAG ÄR GRAVID!!

Jajamen... det är jag, fick ett ryck igår kväll..... husbandet åkte o handla mat. Tyckte jag hade känt mig lite konstig ett tag, jaaa...jag som vart gravid 10 ggr vet ungefär hur det känns vid det här laget. Tog o gjorde ett test.... ett klart o tydligt plus dök upp bara efter några sekunder!

Inte undra på att det stuckit o donat i livmodersregionen...

Inte undra på att tuttarna ömmat från o till....

Inte konstigt att jag sovit mycket o är konstant lite trött....

Jorå...

Som ni alla vet så har vi ju dilemmat: BEHÅLLA PYRET!!!

Idag ska åker jag till apoteket o hämtar ut trombyl, till u-sala på eftermiddan o hämtar ut progesteron. Sen ska vi väl vara fullproppade med diversse bromsar för missfall.....

Frågan är bara om jag hunnit på det i tid..har en magkänsla som säger att vi INTE har det.. husbandet är övertygad att vi kommer att lyckas nu!

Nu räknar vi dagar, sover dåligt, ororar oss o.s.v Så får vi se om det lyckas denna gång, gör det INTE det så är det bara o försöka igen, börja tidigare med trombylen o så....

WISH US LUCK!!!470374-53



TROMBYL TABLETTER

















Bild lånad av:
http://www.hejaabbe.com/2007_10_01_archive.html

Puss & Kram allesammans

Kommentarer
Postat av: ulrica

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.. jag blir alldeles tårögd här ju... hjärtat och kusinvitamin... jag håller tummarna för allt jag kan och lilla bäbisen.. nu lyssnar du på dina blivande sysslingar Thomas och Denise att du baske mig stannar där i mammas mage i minst nio månader till!!!

Bamsekraaaaamar

2008-03-20 @ 08:16:00
URL: http://ulrica.org
Postat av: Nina

Jag blir alldels tårögd jag me...KÄNSLIGAST I STAN hihi... tack o hoppas den lyssnar på kusinerna nu! :)

2008-03-20 @ 08:18:08
URL: http://niiinis.blogg.se
Postat av: Husbandet

Just det... !! :)

2008-03-20 @ 08:29:51
Postat av: Garbo

Här en till som sitter o fäller en tår för jag vet hur jävla lycklig man e när man står där med plusset i handen och sen känslan som följer med oro och ångest.
Jag hoppas för allt i världen att det går vägen denna gång stumpan,jag e avundsfrisk på dig och inte ett dugg avis..neheeej då! ;)

*TURKRAMAR O LYCKOSPUTT*

2008-03-20 @ 08:43:37
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: pangis

Nejmen Gud! Jag såg inte det här inlägget innan jag skrev i det övre! Fantastiskt roligt! Kram!

2008-03-20 @ 16:10:03
Postat av: mallis

Oh my fucking god!!!!!

Vad roligt för er. Hoppas allt går jättebra. Håller alla tummar vi har.

Puss och kram och ha en fortsatt trevlig påsk!

2008-03-21 @ 22:30:09
URL: http://mzmalliz.blogg.se
Postat av: Lillis

Men gud så roligt för er :-)
Jag håller ALLA tummar jag har, och att de där
gulliga tabletterna gör underverk för er denna gång.
Kram / Lillis

2008-03-25 @ 16:21:54
Postat av: Frippo

Jaså! Va kul!
Jag håller också mina tummar för er. Dina härliga ungar ska såklart ha en lillebrorsa!!

2008-03-26 @ 13:49:46
URL: http://frippo75.blogg.se
Postat av: Fru P

Snyft *tårar av lycka*
Är så glad för er skull o håller mina tummar hårt.
Love /fru P

2008-03-27 @ 21:35:06
URL: http://pendelilska.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback