"Göra om planer"

Hmm.... jag vill redan börja göra om på vissa ställen i vårt hus, det är 7 månader sen vi flyttade in.... Är det nån gen man har? "Göra om hela tiden" genen?

I varje fall så var vi hos ett par kompisar som blåst ur ett gammal hus o göra OM ALLT! Såå snyggt.....Så den lilla pyrande känslan av att vilja göra om exploderade till JAG MÅSTE GÖRA OM!

En liten önskelista ifall husbandet läser:

¤ Spottar, spottar, spottar..... ja, lampor i taket alltså!
¤ Trappräcke i stål...typ.....
¤ Måla lite här och var!
¤ Fixa det som fortfarande inte hunnit fixas!
¤ Fixa lite hyllor...här och var....
¤ Fixa badrummet uppe nu oxå...

Med risk för att husbandet får hjärtinfarkt så slutar jag där!

Kolla och njut!!





 
PORRIGT SOVRUM



 

470374-34



 
ROMANTISKT SOVRUM



 

470374-33



 
KOLLA SPOTTARNA, HUUUR MYCKET GÖR DET INTE DÅ??



 

470374-32




 

IBLAND ÖNSKAR JAG ATT JAG HADE VALT VITT KÖK...... *DRÖMMER*... MEN JAG ÄR NÖJD SOM DET ÄR! :)



 

image30



Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: pangis

om jag hade pengar..trallallallalallalalalla :-) Kram

2008-03-13 @ 09:45:45
Postat av: ulrica

Å jag som är grymt avundsjuk på hur fint ni har det inne... varje gång vi talar om att göra om eller så, så kommer vi in på hur snyggt
ni har det... :o)..

Min lista är typ tjugo gånger längre än din.. och Micke bara säger STOOOOOPPPP :()

kram på dig

2008-03-13 @ 10:01:42
URL: http://ulrica.org
Postat av: Cian

Me like the porriga :)

ja om jag hade pengar...shit...

Pöss

2008-03-13 @ 10:02:10
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Garbo

Nu har vi inga pengar kvar men ett fint kök samt nedre våningsplan Tadaaaa :)

Resten får komma sen lite pö om pö...

Säger dsamma gillar det porriga sovgemaket!

PÖss!

2008-03-13 @ 10:52:06
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Nina

PANGIS: I know the feeeling!!! :(

Ulrica: Tack gulliga du... jovisst är det fint men du vet när man boar in sig så kommer man på att man kanske skulle gjort annorlunda på vissa ställen! :)

Cian: Porrigt....mmm...din lilla slyna ;)

Garbo: Ännu en slyna ;) jag håller med er helt o fullt, snyggt som fan!! :D

2008-03-13 @ 15:23:36
URL: http://niiinis.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback