OXXO - fiiinaste smyckesmärket!

Har fått en ny favorit när det gäller smycken..... jag ÄLSKAR detta märke! På finlandsbåten köpte gubben min ett sjuuuukt fint armband till mig som jag älskar så mycket! Här är några smakprov därifrån......








Mitt armband påminner om hennes, men jag har ett fett hjärta som hänger på oxå! I LOVE IT!






Älskar den här stilen!!









Enkelt o jäkligt snyggt halsband!









Personligt o gulligt!!





Om det nu finns killar som läser (vet att det finns några)
så är det ett jättebra present tips! Tjejer....önska på!

Kommentarer
Postat av: Mallis

Du bara spottar ur dig inlägg, hänger knappt med.



Är ju inte mycket för smycken direkt, vet egentligen inte varför. Jag har ett par ringar från Calvin Klein, det är allt.



Hoppas kunna hitta nåt skoj hos Betsey Johnson i NY. Vore skoj...



Ha en göttig helg och kram på dig

2008-06-13 @ 20:13:57
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Mattias

Hmm har funderat på armband till Tina så jag får kolla upp dina tips ;)

2008-06-17 @ 07:31:35
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback