Min gravidmage i v. 17

Ja, för 10 år sen när jag väntade bebis så fanns inga giveaways. Fanns inga gravidpaket man fick hämta ut helt gratis.... Det här hämtade maken o jag ut när vi var o kikade på barnvagn. Ett helt startset. Innehåller newborn blöjor, filt, napp, prover, tuttskydd och en massa tidningar.

Sen fick vi det som jag personligen tycker är ett sånt JÄKLA bra påhitt!! En blöjhink med slutbara påsar som INTE STINKER!! Man kastar i blöjan o så är det en påse som omsluter den....sen fortsätter det så i en låååång svans liksom. Hur bra är inte det?? För er som inte vet så stinker hinkar med blöjor i....det luktar snudd på dödsilla. Man blir grön varje gång den ska tömmas liksom.... men inte nu serru! :-D





Snart vecka 18..... på torsdag....... o här är min mage. Jag kan lugna er med att jag vägde mig i morse och jag har gått upp 1 helt kilo!!! WOOOW.... Fattar fan inte, men tror det beror på att jag inte klarar av o äta godis o dricka läsk som var mitt favvo förut! Klarar inte heller för feta grejer.... sen spydde jag ju som besatt i början o rasa i vikt. Nu ska jag väl gå upp det o så... Men, ingen är gladare än jag, slipper gärna o gå upp 25 pannor som ajg gjorde med grabbarna. SNARK. 160 cm lång o vägde 85 på BB, jihoooooooo....



Kommentarer
Postat av: Cian

Shiiiiiit..v.17 sa du...Damn bruden...



2008-06-18 @ 07:24:31
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Anonym

Säger bara FIIIIIIN :)



/Garbo on the job ;)

2008-06-18 @ 07:41:56
Postat av: Fru P

Asså det är så vackert att man kan dö. Fast jag vet ju själv hur jobbigt det är o hur ovacker man känner sig. Gravida magar måste vara bland det kvinnligaste, vackraste som finns! O med lite stjärnor så blir den extra vacker :-)

2008-06-18 @ 08:10:59
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Mallis

Shit Niinis, vilken grej. Tänk att världens bästa bebba ligger i just din mage. Vilken tur din bebba har som får komma till er! Finfina stjärnor!



Kram på dig!

2008-06-18 @ 08:27:58
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Nina

Cia: I KNOW!! :/



Garbo: Tack då gumman!



FruP: Jag vet hur jag kände för gravida kvinnor när jag själv inte var det..... men nu...urk! :)



Mallis: Ja visst äre otroligt?? :) Faktiskt så är det bra häftigt... hihi, snäll du e tjejen! Kramis

2008-06-18 @ 10:17:10
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: pangis

Ahh vilken fin mage! Och vilka bra grejor som finns numera.. Blöjpåsar tänk om man hade haft sånt. Trevlig midsommar

2008-06-18 @ 11:28:44
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback