Inflyttningsfest.....o cool sverigeklänning!

Jahapp, imorn ska vi på inflyttningsfest på BJAAAAAAAAAAAAAALSGATAN i Stockholm!!! :)

Har en kompis som är sambo med en snickare som renoverat en gammal förrådslokal till värsta lägenheten. Är jättenyfis på hur det kommer att se ut! Tror att de kommer va APSNYGGT!!! Hon har bra smak o han är händig som få.

Dom kommer oxå visa Sverigematchen på storbildsTV, thank GOD.....annars hade jag fått stanna hemma. Vore ju GÖTT om Sverige tvåla dit Spanien. Oddsen är väl inte stora men fan jag hoppas.....

Det kommer väl bli en del festande kan jag tro, några av dom går nog ut efteråt....

Jag kommer INTE att gå ut. Eeeehhh....varför? Jo för det kan nog vara en utav det värsta självplågerigrejerna man kan göra som gravid. Tjock o ful, nykter o tjurig sammanfattar jag det hela med. Är faktiskt så glad hur min gubbe hanterat det hela... han har inte vart full en endaste gång sen jag blev gravid! Jag uppskattar det otroligt mycket..... tycker det har vart en fantastisk "uppoffring" från han. Han säger själv att han inte vill bli packad för det känns fel..... NAAAW...HAN ÄR SÅ JÄVLA SÖT! Va? Vilken har en sån kille? Jooo...jaaaaaaag :D

Samtidigt...om man är riktigt krass så är det ju VI som är gravida o inte bara jag! Har en tjejkompis som sa direkt att hennes kille inte skulle vara packad en endaste jävla gång när hon var gravid, för att det var ORÄTTVIST!! Det ligger ju nåt litet i det... men väldigt få killar brukar gå efter om det är rättvist eller inte... Har nog aldrig hört talas om nån kille som vart helt ren under tiden hans kvinna varit gravid! Den dan jag hör det kommer jag svimma tror jag....

Kan säga att det drygaste för mig just nu är fulla människor som tjatar om samma sak hela tiden, eller pratar om skitsaker som om de vore världsaviktiga... jag spyr på sånt just nu! Blir skitirriterad! Å så luktar riktigt fulla människor skit i käften...visste ni det? :) Fan...sitt inte nära mig o babbla o fräs med en illaluktande käft nu för då spyr jag fanimig...

Antar att kvällen hos Sussi O Andreas inte kommer bli långvarig..... e vi kvar länge är risken att jag slår ner nån. :)





HEJA SVERIGE!!!









ALTERNATIVA KLÄDER OM MAN INTE VILL HA EN SVERIGE TRÖJA TYP.....OCH OM MAN INTE ÄR PÅ SMÄLLEN.
Vill ha dom där gula pjucken....










Själv så har jag köpt en sverigeklänning på Team sportia, modell: "kunna ha fast man är på smällen".
Bilder kommer efter helgen!



Kommentarer
Postat av: Mattias

Det låter som om din kille ställer upp på ett bra sätt! Själv tog jag det väldigt lugnt med sprit/krogbesök under Tinas graviditet men visst drack jag någon gång vid parmiddagar och så. Tina har inte upplevt det som särskilt jobbigt att vara nykter bland folk som festar som jag gissar att jag skulle göra så därför känner jag mig inte som en bov för att jag druckit lite några gånger.



Visst kanske det vore rättvisast om båda höll sig nykter hela graviditeten o under amningen men samtidigt om tjejen inte mår dåligt av det är det inget större brott om killen dricker någon gång med förstånd tycker jag. När min flickvän snart slutar amma så lovar jag att ställa upp hur ofta som helst och bara vara hemma med Max om hon vill gå ut.



Förstår hur som helst om du inte gärna går på krogen för det är ju inte så djävla roligt nykter o jobbigt som gravid med alla knuffande vingliga människor som inte kan hantera sprit!

2008-06-13 @ 09:43:21
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: pangis

Den där snygga gula tunikan kan du iallafall ha!!! Kram och trevlig helg tjejen

2008-06-13 @ 10:24:58
Postat av: Nina

Mattias: Hoppas du inte uppfattade de som att jag tyckte min gubbe var ett svin om han drack. ABSOLUT inte... han får dricka om han vill o bli hur packad ahn vill, detta har dock varit hans egna val o jag uppskattar det. Inte för att jag skulle hata han om det vore tvärtom! Sen kan jag tycka att de e superfint av dig o tänka så att tina får gå ut o festa loss när hon är klar med amningen....



Pangis: Ja, den kan jag nog tråckla på mig! Detsamma vännen!

2008-06-13 @ 11:12:28
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Mattias

Nädå jag förstod hur du menade och tycker också det är bra gjort av din kille att vara "lojal" på det sättet, absolut! För mig tror jag dock att jag kommer bli en bättre pappa av att gå ut o ta en fylla med kompisarna imorgon för just nu är jag rätt less på våra skrikkvällar med sonen som ej vill sova. O som jag skrev ska jag göra allt för att Tina ska få massor av frikvällar med vänner eller själv om hon känner att hon vill det! Trevlig helg på er!

2008-06-13 @ 22:33:55
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback