Inflyttningsfesten..

I helgen var vi hos ett par kompisar ju...på BJAAAALSGATAN! Shit, det var verkligen sååå fint i deras nya lya! MY GOD!! Top of the line allting....

Man blir sugen på att renovera om allting hemma oxå, men jag ska inte klaga, jag fick det mesta nytt förra sommaren. :)

Där hade de fixats storbilds TV på altanen! Tack för det..... och tack för presseningen! Hade inte den funnits hade vi fotbollen kanske inte varit riktigt lika rolig att titta på.

Jahapp....fotbollen då..... tänker inte tjata mer om det än att säga FAN OXÅ!!!



Fotbollsfantaster.....





Min snygga kille (ursäkta, försökte rotera bilderna men de gick inge bra...:()






Ullis o Cia hade tagit med sig korten oxå....






Storbilds TV:n






De två längst till vänster var värdparet!







Ännu en ICKE roterad bild......men vi va två med magar, hon hade 3 veckor kvar, jag har 23 kvar....





Party...





Vi va kvar till 23....sen blev det tokpartaj med hög musik så grannen kom ner o klaga. Jag hade de helt ok.... lev inte ens trött på några fyllskallar. Men är mäktigt sugen på rödvin nu....ge mig........

Kommentarer
Postat av: Garbo

Underbart att du klarade av festen ändå,söt liten mage har du fått :)

PÖSS!

2008-06-16 @ 10:52:30
URL: http://garbo.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback