Fan så trött jag är!

Gäääsp...

Ja godmorgon, idag är man lite trött. Jag som är van att somna tidigt somande inte förrän 22 igår och det är SENT! :) Visst är jag rolig....maken har trevliga kvällar! NOT! Men det går fasicken inte o hålla sig vaken, känner mig bakis o helt slut varje kväll.

Träffades med Fru P och Cian igår. TACK FÖR DET TJEJER! Alltid lika trevlig o träffas, de e verklgien NAJS o ses med tjejer som bara vet allting om mig. Jag kan bara nämna en sak så har dom stenkoll på vad som hänt eftersom man bloggar. Dom vet mer om mig än mina närmaste vänner faktiskt.... skumt egentligen, men oerhört skönt.

Fru P:s barn är helt bedårande. Jag fick gå in till lilla hon några gånger o säga natt natt...hon låg o filosofera för sig själv och ville väl egentligen inte sova. Ville helst plocka upp henne o pussa på henne och gosa med hennes blöjrumpa. Är inte det de absolut sötaste som finns?? Blöjrumpor på bebisar?? Ååååh....  Mellantjejen var inte alls blyg för mig utan pladdrade o visa ett häftigt "pippi" pussel, en liten cooling tjej. Gillar det! Vi jämförde tänder, tror att mina var lite dassigare än hennes alldeles nya fina. O så den äldsta, trinda vackra saken. Hmmm...she´s gonna break some hearts!!! :)

Nää, lite kaffe på det här så... just ja, jag KAN ju inte dricka kaffe nu. Smakar fan rent ut sagt, synd!

Kommentarer
Postat av: Mallis

Gosa med blöjrumpa? Du är rolig du!



Återigen, synd att jag inte bor lite närmare er!



Kram och ha en fin dag!



/Mallis

2008-06-24 @ 08:27:15
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Nina

Mallis: PRECIS vad vi sa.... nästa gång har vi planerat att du ska va me! Kram kram

2008-06-24 @ 08:28:31
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Garbo

Just nu har jag oxå en blöjrumpa här hemma,ena hunden löper o vi kör med libero baby newborn nattetid m hål för svansen ;) d e sant!

2008-06-24 @ 09:18:18
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Nina

Garbo: Hahahahaha.... va sööt den måste va nu! :-)

2008-06-24 @ 11:06:09
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Fru P

Guuuu va du spottar ut inlägg här nu. HInner junte meeeed.



TACK SJÄLV för igår. Ni är för gulliga som orkar er ut hela vägen hit.



Tack för fina komplimanger. Jag är ju lite partisk o tycker jag har världens finaste tjejer såklart.



Jag är så förtjust i er två att jag vill ses mer, typ varje dag. Jag kan inte få nog :-D



Puss o kram o tack för att du/ni finns!!!!!!!!!!



O till alla som läser detta: Niinis är VÄRLDENS snyggaste gravida kvinna. Shit asså.



2008-06-24 @ 15:13:43
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback