Fortfarande irriterad...

Tur att man skriver blogg!

Maken har tagit reda på allt vad gäller flytt av husläkare..... man ska ringa ett nummer så äre klart! Men tror att han får ringa o kolla...jag känner mig så hatiskt inställd mot allt sånt där nu! Piss...

Annars då? Det här vädret är äckligt, klibbigt.... o så regnar det så man nästan tappar brallorna på vägen ut till bilen. HM!! När ska den där jävla sommaren komma egentligen? Aldrig...hörde nåt om onsdag. Känns som det kan va 5 plus till min semester, mitt kontor kokar när det e varmt ute. Kan ni hajja hur jäkla svullen jag kommer va? Ser en blåsfisk framför mig nu....en sur blåsfisk!

Neee...hade nog inget nytt kul o komma me så HEDDÅ!

Kommentarer
Postat av: Garbo

Men här har solen skinit mest hela dagen,nå enstaka moln men klibbigt e det! :o



Läser o läser o läser o har skickat efter 2 böcker till att stoppa näsan i Heroin diary m Nikki Sixx (jo jag e så taggad efter Dirt bion) och beställt Slash :D



Hoppas på sol o sommar (fast jag e nöjd att det växlar)

/Kram! :)

2008-07-01 @ 17:29:40
URL: http://garbo.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback