ÖNSKELISTAN ÖPPNAD!!

Härmed förklarar jag ÖNSKELISTAN öppnad!!

Japp, nu ska jag starta mina julönskningar här på bloggen.... jag vet att husbandet och mamma läser min blogg o då kan man ju faktiskt räkna med att få nånting av det man önskar. Fasicken vad bra det kan vara men en blogg ibland.....

Hoppas ni oxå hittar nåt roligt som ni kanske kan fylla ut era önskelistor med!

Jag kommer nog att köra nån önskning varje dag, inte för att jag tror att jag får allt men det är alltid bra att ha mycket att välja på..... så står man liksom inte där med ett par morgontofflor på Åhléns o tänker att "Jag tar väl dom här för hon har ju inte sagt nåt om vad hon önskar sig!"



Boitherm Age Fitness:
En fantastisk creme som faktiskt visar sig funka redan efter 8 dagar.... slätare hud samt att den förebygger kråkfötter!! JIHOOOOOO.....give it to me!!

Dior Plasticity: En cellulitcreme som oxå säger sig ge resultat redan efter 8 dagar..... GEEEE MIIIIIIG!!!

Lancome CILS Booster: En slags grundmascara som är vit, ger jättelånga och jättetjocka fransar!!!

Lancome Léxtreme Mascara: En kanonmascara som verkligen ger extra extra på fransfronten!!!

Allt från BEAUTYPLANET!!

Nu har jag bråttom, snart kommer husbandet o vi ska till barnmorskan..... sammadragningarna fortsätter med 10 minuters mellanrum!


Kommentarer
Postat av: Malla

De där fina grejjerna passar ju bra i present till en nyförlöst mamma också!!! ;-)



Pok



Mallaskullejugärnaviljaocksåbralla

2008-12-03 @ 11:14:24
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Anonym

Då e det som det ska jag tror du får åka raka vägen till BB utan att passera gå :)



kram från arbetande tjyvsurfande garbo

2008-12-03 @ 11:44:24
Postat av: Tessah

Hoppas dom där sammandragningarna GÖR NÅTT därnere så sen när de väl är dags att åka in till bb så säger de bara plopp och milo är ute :)

2008-12-03 @ 12:14:08
URL: http://tessah.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback