Nähäääädå...här är jag minsann!

NÄÄÄÄÄÄ........

Det har bara inte gått o logga in på min blogg denna morgon! Så ingen Milo är född ännu.....

Jag är på BF +8 som det heter. Gått över 8 dagar alltså.... det är inga roliga dagar ska ni veta. Kroppen är sprickfärdig och alldeles stinn av all väska som samlats. Jag har inte ett endaste sätt som är bekväm, hur jag än sitter, ligger, står, går...... Att behöva ta på sig kläder är skitjobbigt eftersom att bara vara i sitt eget skinn är svinjobbigt. Så när jag klär mig måste jag planera strumpor som inte har så spänt gummiband där vid fotleden. En BH som inte spänner för då får jag andnöd o panik. Byxor som inte sitter åt längst ner på hängmagen för då får jag panik o jätteont.... Trosor som inte spänner.

O mina damer o herrar, vi snackar inte juice couture mysdressar eller söta hanky panky trosor här inte... nonono. Modell BIG MAMA som täcker över allt som blivit ärsel den senaste tiden!

Husbandet drog en liten fråga här en morgon under helgen..... det var tur att jag var på bra humör annars är jag rädd att han fått en blåtira modell stor.

"Hur känns det o ha så stor booty nu"...... frågar han!!!!

Jag skratta bara..... för ja, hur känns det??? Åt helvete såklart, det är ju inget man såg fram emot som gravid.... att jag skulle ha ett ärsel som växte typ 5 storlekar. Sen kan det ju vara så att husbandet gillar lite booty... så han kanske bara är glad!! Hahahahaha..... NOT!


Angående det här med min slempropp, ett välupptaget ämnde på den här bloggen, ska fasicken testa o googla på slempropp, ger mig tusan på att min blogg dyker upp där nånstans. Jag börjar dock att tro att min slempropp typ varit i storlek med ett bowlingklot! På riktigt alltså.. hur mycket slem ryms i en kropp??? Skitäckligt, jag vet men det slutar fan inte komma..... nu har det kommit igen under 2 dagar..... Kanske är så att magen min varit så stor pga av en slempropp som varit i size med ett bowlingklot, ingen dum tanke alls.

Mamma blev i alla fall jätteglad för väskan.... så jag lyckades!! Hon hade ingen svart heller så det vart kanon det dära.....

Nu ska jag hoppa in i duschen..... sen har jag den dagliga lunchen med husbandet att se fram emot.

Hörs sen igen.... puss


Kommentarer
Postat av: Garbo

För jäkligt! jag själv låg på soffan o grinade sista månaden för jag var i din size och kunde icke röra mig,alla sa upp o hoppa!'

Ja tjena!



Men till tröst e att inom 1 v ska han ha ploppat ut,eller huuuur helst innan :)

Har en kompis i v 36 och hennes slempropp trillar ut bit för bit..verkar som den kan hålla på ett tag o lossna lite då och då...



/Kram

2008-12-02 @ 14:39:27
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Veronica

Jag kan bara tänka mig hur du har det! Jag är på BF -1 och längtar redan. Om nio dagar kommer nog ingen våga prata med mig! =)



Men jag tror allt att lilla Milo kommer ikväll eller imorgon kväll! =)

kram och hang in there!

2008-12-02 @ 14:41:03
Postat av: ulrica

Äh, va' f*n... jag som var säker på att ni var på plats när du inte skrivit nåt här... suck!

2008-12-02 @ 14:45:55
URL: http://ulrica.org
Postat av: Hanna

Läste nånstans att slemproppen är ca. 1 deciliter!

2008-12-02 @ 15:12:13
URL: http://supersuperior.blogg.se/
Postat av: pangis

Skit också.. jag som hoppades på solsken i form av liten Milo idag.. Men det kasnek jag får i morgon .. kom igen nu Milograbben!!! :-) Kram vännen , håll uuuutt!!!!!

2008-12-02 @ 15:24:25
URL: http://www.pangbruden.blogspto.com
Postat av: Johanna Viksell (Pilkka)

Jag blev tipsad om att läsa din blogg av en kompis och jag är hel fast! Jag börjar varje morgon med att kolla ifall ni åkt till BB :) Hoppas att ni får er bebis de närmsta dagarna och lycka till, jag kommer att fortsätta läsa din blogg med spänning...

2008-12-02 @ 16:07:24
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Lillis

Men Niinisen, jag var övertygad om att ni åkt.

Eftersom att du är så duktig på att uppdatera din blogg minst en gång om dagen. Då blir man jättepirrig och är in och kikar lite då och då under dagen för att se om det hänt nåt.

Jag tror som Veronica, att han kommer typ ikväll eller imorgon. Fast han verkar ju dock trivas där inne :-)

Lycka till/ Kram Lillis

2008-12-02 @ 16:15:14
URL: http://lillan73.blogspot.com/
Postat av: Lillis

Men Niinisen, jag var övertygad om att ni åkt.

Eftersom att du är så duktig på att uppdatera din blogg minst en gång om dagen. Då blir man jättepirrig och är in och kikar lite då och då under dagen för att se om det hänt nåt.

Jag tror som Veronica, att han kommer typ ikväll eller imorgon. Fast han verkar ju dock trivas där inne :-)

Lycka till/ Kram Lillis

2008-12-02 @ 16:15:32
URL: http://lillan73.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

Jag trodde oxå ngt var på gång då du inte varit "inne" på ett tag! +8 dagar..Jisses..förstår att det känns både bak o framtungt! MEN..nu kan det fasen inte vara länge kvar =D



Kram

2008-12-02 @ 16:26:24
URL: http://uj76.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback