IDOL!!!

Ikväll smäller det!

Ikväll ska vi få veta vem som blir sveriges IDOL 2008!

Jag lackar ur om Alice vinner..... inte för att hon är dålig men för att Kevin är såååå grymt sjukt bra som artist! Jag skiter i om han varit med i Maltas melodifestival hela 2 ggr..... han förtjänar att vinna! Vilken sympatisk icke-svensk kille han är!

" Jag tar trappa för trapp" säger Kevin med sveriges största leende!! Vem säger så o får sverige att le stort i sina TV soffor om inte kevin?? 

"Jag är så lycklig, det här är så roligt!" fortsätter Kevin med ett ännu större leende......

Hahaha, jag har skrattat gott åt honom flera gånger.... eller inte åt, med honom för att han är så jäkla glad jämt! Snacka om o smitta av sig....

Undra tro om han är sådär hemma i bakis soffan en söndagförmiddag en askgrå decemberdag??? Då vet jag inte om jag skulle le lika stort.... då kanske jag rentav skulle tycka att han verkade vara en uppåt-tjack pundare som inte hade nå stopp liksom..... HÅLL KÄFT FÖR FAN JÄVLA DURACELL KANIN...liksom.....ALLT E INTE SÅ JÄVLA ROLIGT O HÄRLIGT..... FATTARU????

Näää... jag tror faktiskt att Kevin är precis sådär lagom glad o positiv..... faktiskt så gör jag det! Jag vill tro det!!



Kom igen nu KEVIN!!!! You rock..... tare här nuuu!!!

Snart ska vi åka till mina härliga innebandy grabbar..... pojkar -96 träning o visa upp lilla underverket....

Förresten......vet ni vad dom hade gjort!?

Mina tårar rann..... dom hade samlat pengar i laget, skrivit ett kort med sina namn på (alla sitt eget) o köpt en Nike vindoverall, nike strumpor, och en byxa o tröja till Milo. Buhuuuuuuu vad jag tjöt. En förälder till grabbarna kom upp med hela familjen och hälsade på! Ämen.... snyyyft..... mina hormoner pallar inte sånt nu!

Lovade jag skulle komma på träningen idag....

Älskar dom där pojkarna verkligen! Mina grabbar.... allihop.....

Ska ta lite bilder tänkte jag som jag lägger ut här sen!

Puss på er!!




Kommentarer
Postat av: Tina

Oj, vilken rolig blogg du har! Och vad jag gillade din förlossningshistoria. :-) Du skriver bra, tycker jag! Stoooort grattis till er Milo, han är verkligen bedårande. Jag vet hur du känner, jag har en fyra månader gammal dotter och lever i det där ruset du beskriver jag med. :-)

2008-12-12 @ 17:16:57
URL: http://www.troll.bloggagratis.se
Postat av: Alexandra

Insåg försent att det va er jag såg, annars hade jag ju gjort det!:-) Kram

2008-12-12 @ 17:48:30
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: linda

Jag håller med om att kevin borde vinna!

Hn är fan bäst, proffs från inna.Jag bryr mig inte. Gillar kevinhög på amfetamin rus. :-)

2008-12-12 @ 18:03:30
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: Ida

nej men du, vilka gulliga killar! blev alldeles tårögd och lycklig, har nog en sväng av dessa omtalade hormoner ;) Kram på er!

2008-12-13 @ 02:15:35
URL: http://fixit.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback