WTF....

ÄNTLIGEN kom man in på bloggen! :/

Helgen har vart seeeg och jobbig för min del, jag har vart supertrött o mått illa..... märks att man numera är i tredje trimestern! Då kommer ju alla krämpor tillbaka om man har lite otur....

Dock så har vi hunnit med en hel del ändå, fira lillebror (tonys) och svägerska som fyllt år. Massor med folk på båda ställena o jäkligt gott med pajer, fikabröd o tårtor! Kanske inte gjorde illamåendet bättre....men what the hell, bring it on!!

Sen har svärisarna och mina föräldrar träffats..... första gången på riktigt, bara dom fyra. Det blev grilla i grillkåtan hos mamsen o pappsen, dricka lite bärs och spela lite dragspel o orgel....typiskt finsk hemmafest! HICK, hahaha.... hoppas nu att inte svärisarna är skrämda för livet o ångrar att de lät sin son träffa mig! :)



Kommentarer
Postat av: Garbo

Låter ju hur kanonmysigt som helst ju,avslappnat o skönt dricka bira i kåtan lixom :)

2008-08-25 @ 12:03:42
URL: http://garbo.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback