SEEEEEEEEEEEEEEGA BLOGG

Suuuuuuck.....

Ja, så kan man väl sammanfatta det med att man är tillbaka, vädret suger och vi har haft en helt underbar semester. Inte alls kul o komma hem faktiskt....sån här bitter eftersmak har satt sig, usch.....

Barnen åkte till sin pappa igår oxå och eftersom vi haft dom lite extra mycket den här sommaren så känns det ju givetvis som ett tomt gapande hål i bröstet! :( Att man aldrig vänjer sig....

Eftersom husbandet vet att jag blir lite känslig de dagar barnen lämnas bort så föreslog han bio igår! Vi gick på nya BATMAN filmen. Förutom att jag satt så jäkla illa (tjock), o att jag aldrig kunde bestämma mig för vilket snacks jag skulle äta på (beslutsångest, o jag som trodde att jag gillar M:s chokladdragerade nötter men som smakar ju FAN!!!!) så var filmen skitabra, Heath Ledger spelar sin roll så BRA att det nästan är ett skämt!!!! WOW säger jag bara..... vilken kille! O så tragiskt att han lämnat jordelivet!!

Måste bara berätta..... under bion så fick jag ett samtal från Elliot som jag tröck bort. Skickade ett sms att bion skulle va klar vid 9 (trodde jag) o att jag skulle ringa då. När bion sen va klar så kollade jag telefonen o hade 4 missade samtal från Elliot och 2 sms där det stod: Jag är utanför bion!
Så utanför hade min lilla minigris stått o väntat på mamma i en timme! Hans pappa hade ringt flertal gånger o bett honom komma hem o att jag skulle ringa honom sen. Men NEPP, den envisa pojken stod o vänta på sin mamma tills hon kom ut! PLUTTTEEEEEEEEEEEEN.....lite mammaabstinens där tror jag. Thedde e mer en cooling o pappas grabb, så han är mammig när det handlar om känsliga saker, alltid nåt! :)

Nu har vi en veckas semester kvar och vet väl inte riktigt hur vi ska förvalta den! Fan det regnar ju som ett skämt hela tiden.. fan fan fan! Husbandet vill åka nånstans säger...bara NÅNSTANS Nina som han uttrycker det! Så vi får la se va vi hittar på!

Bilder från resten av semestern som utlovat!



Å eftersom det var seeeeeeeeeeeeeeeeeeegast i kommun o få in några bilder idag så får det bli en så länge, på det där urgulliga apoteket vi va på!

Nu ska jag hämta Elliot, han längtar nog oxå lite efter sin mamma efter vår intensiva tid tillsammans. Deras pappa jobbar oxå så det passa ju bra....

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mallis

Jag vill oxå se Batman-filmen. Jag läste en artikel i USA att Heath Ledger hade jättesvårt att ta sig ur rollen efter inspelningen. Att han liksom aldrig blev sig själv igen. Vem vet...



Hur som helst är det fruktansvärt synd att han inte finns längre. Varför dör aldrig några riktigt kassa skådespelare, som Demi Moore till exempel? Nä, skämt å sido, jag önska inte livet ur nån.



Såg Hancock igår med Will Smith. Sevärd, inte mer.



Kram på dig

2008-08-05 @ 19:38:39
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Fru P

Lille Elliot. Sööööt. Gubben.



Vill också se Batman! Måste se! Ha ha Malliz e rolig. Vad finns det mer för kassa skådisar, förutom Demi Moore? En hel del...

2008-08-05 @ 19:57:44
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Garbo

Ja fy fasen va trist att Heath Ledger gick o dog! :(

Såg två filmer i häromdagen och bla I am Legend m W.Smith skitbra men hörde att nästa "floppade" i USA måste va Hancock då..



Må så gott i regnet,jag börjar jobba imorrn men det gör inget,känns helt Ok :)



/Kramkram

2008-08-05 @ 20:20:03
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Cia

Hej söööt!



bio var det år och dar sen jag var på..kanske skulle ta och gå på batman



Fast om jag måste erkänna så lockar mumien 3 mera



Hoppas ni har det as-kalas...miss you

2008-08-06 @ 09:04:42
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Frippo

Gör det, åk! Nånstans! Brukar bli bäst så, spontant liksom.

2008-08-08 @ 10:51:26
URL: http://frippo75.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback