Jodåsåattteee.....

....bilen går faktiskt bra....

Nu är jag tillbaka efter en läkartid på mödravården, min barnmorska tyckte jag skulle träffa läkaren eftersom jag har mina blodtrycksfall och värkande rygg..... URGULLIG läkare, är så glad för det för den förra var fanimig inte klok.... det som gäller nudå, mot blodtrycksfall hjälper: 20 minuters promenader 3 ggr i veckan. LORD HAVE MERCY..... mitt pullben kommer explodera av dessa promenader. Igår gick jag o maken till affären fram o tillbaks....väl hemma kändes det på riktigt som om benet i pullan växt sig större, typ modell  VOLVO S80 eller typ höll på o gå av. SMACK bara....så har man ingen pulla kvar. Med vad ska man föda ut sin lilla bebis med då???
Mot ryggont hjälper att inte sitta stilla för länge! Hur sköter man sitt jobb då?? Jag sitter ju stilla länge för att kunna sköta mitt jobb... men men, jag får ta små rygg/ben sträckare.
Jag är ju inte sjuk....bara gravid! ACK så jag hatar det uttrycket, används frenetiskt av hurtbullar! :(

Blev lite ledsen nyss.....har sug (inte craving) efter  viss sorts tuggummi nu. Var på ICA efter läkarbesöket..... 3 för 25 kr, gick på´t direkt! Kasta genast ner 3 i korgen.... Kommer till jobbet o har dom inte i väskan?? Glömde jag dom i bilen eller i affären??

LOVE........ MUMS!! Med sån gucka i.....


Sen nåt helt annat..... har ju lite probs med skor nu, svullen om fötterna så att de flesta skor känns för små helt plötsligt. Som tur va så hittade jag mina nya stjärnpjuck som jag älskar..... 60 spänn!



Frågan är om dom funkar när snön ligger vit på marken?



Kommentarer
Postat av: Fru P

Extremt fina canvasdojjor! Vill också ha! Köpte ett par svarta för 49 kr men de är hästlängder från dina gumman!



Puss o kram.

2008-08-20 @ 10:17:39
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Nina

Visste??? Dom är ju så sköna oxå..... puss o kramar

2008-08-20 @ 10:19:36
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Mallis

Om du har dina stjärnskor kan jag ha mina Tommy Hilfiger i vinter. Skitsamma om det är snö ute. Jag hoppas på en mild vinter så jag kan ha tygskor hela tiden!



Kram kram

2008-08-20 @ 10:47:56
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Garbo

Ojoj jag svullnade så det enda jag kunde gå i på slutet va uppklippta fårskinnstofflor!! och det var i januari! sååå visst kan du ha stjärnskor i vinter ;)



/Pöss

2008-08-20 @ 11:27:16
URL: http://garbo.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback