Minnen..... från livet innan....


Efter ett barnmorskebesök så sitter jag och drömmer mig bort......  bort till mitt vanliga jag, när jag kunde andas normalt, sova normalt, röra mig normalt.....
För att fräscha upp mig själv o inte glömma bort hur jag såg ut ska jag köra ett litet bildmedley! EGOSYFTE...men ni får gärna kolla oxå! :)

Barnmorskerapporten:

Vikt: WAAAAAY TO HEAVY för att ni ska få ta del av den...jag har iaf gått upp 10 kilo! SNAAAARK...
HB: 120 lite högre än sist så järnvitaminerna verkar va BRA skit!
BT: 102/74..... får fortfarande mina läskiga blodtrycksfall!
Magen: STOOOOR. Jag ligger ÖVER den övre kurvan..... BIG MOMMA!


Min älskade mamma o jag före vårt bröllop 2006-08-26



Från möhippan, känner ni igen killen?? Han var me på Robinson för några år sen
o heter Rasmus. Han har en egen studio där jag spela in skiva och musikvideo,
därav de schyssta kläderna! :)



Ute o käkar på KOH PANGANG



Bea, Mange o Jag på väg på Svarta Majas (krog) personalkryssning. Eeh, jag
jobbade nog aldrig där men fick följa me iaf! :)



Gör mig i ordning på kryssningen, sjukt långt äkta hår...hahaha. Jeansen är i alla fall
i storlek 27... Det kommer nog aldrig hända igen!!! :(



Bea o jag, tjejfest som man blev lite överförfriskad på...



Aaah.... sådärja... nu har jag fått en liten boost på hur livet var innan det här.

Men, nu är det 14 veckor kvar....o jag kommer sääkert längta tillbaka till den här perioden oxå..nångång i framtiden.

BEBIS.... fast de e lite jobbigt så ÄLSKAR JAG DIG DJUPT REDAN!! // Mamma


Kommentarer
Postat av: Cia

Du är en pingla oavsett om du är gravid eller inte..



Pöss!

2008-08-13 @ 12:06:09
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Fru P

Nu fick jag en tår i ögat. Fint avslut på inlägget. Snyft.



Asså Ninis, du e så jävla snygg att jag får fnatt. O vilka spiror!!!



Klart du kommer i w27 igen!! Du får kämpa lite men jag lovar att du hamnar där igen. Det är bara att bestämma sig :-D



Du e min idealkvinna.



2008-08-13 @ 12:58:50
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Nina

Cia: Åh, tack... puss



FruP: Dina ord värmer gott i hjärtat ska du veta gumman! TACK SNÄLLA!!

2008-08-13 @ 13:39:21
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback