Tattoos....

Äntligen är det dax!!!

Vi har längtat efter det här..... o pratat o undrat "när fasicken är det tattoomässa igen??"

O så bara dök det upp....FAAN i helgen redan!

Tjihoooo.....

Här kan man skåda de mest tatuerade människor som finns på jorden tror jag, snyggt och även bedrövligt...vad sägs om dessa tex:

Eeeeh....nej.....e han nöjd undrar man??



Eeehh....har de lixom planerat dessa länge?? Skisat hemma o så?? O så väljer man platsen...PANG I PANNAN!! Que?



Får en känsla av att den här killen gillar UFO:s o utomjordingar, jag kanske har fel...



Jag vill ha min vackra fru tatuerad på armen..... eeehh..jaha, men hon är inte 75 år som hon nu ser ut som på tattoon!



Vad nöjd jag skulle va om Thedde eller Elliot får för sig att hamna i en fas, och komma ut ur fasen o se ut såhär....BRRR



Nog för att jag gillar tatueringar men.... OK, det finns väl en slags gräns!


Kommentarer
Postat av: johanna

haha, nej min nästa tatuering skulle jag inte sätta i pannan =)

2008-11-28 @ 22:30:36
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: ennei

oj oj... NÄstan lite jobbigt att se de där tatueringarna...:)

Postat av: Hémorroïdes

Gud vilken tatuering han som ser ut som en alien hela han. Skulle bli asskraj o stöta på honom en natt.

2010-05-18 @ 16:38:54
URL: http://www.fr.hemapro.com/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback