Nindigos RUM salladsskyltar





Sådärja, ett gäng färdiga salladskyltar att sätta i salladslandet. Min
vän Kattis fick dom här att sätta i sina nysådda skapelser.


Typiskt mig att typ halvt som halvt slå ihjäl mig när jag ska göra nåt som jag fått i skallen. Dessa träbitar tänkte jag att jag skulle såga till med min jättesåg. Det var lättare sagt än gjort kan jag säga. Jag höll fan på att slå ihjäl mig. Den är nämligen inte gjort att såga såna småbitar med men jag tänkte att "Vafasen, det går nog". Plötsligt så bara small det och min arm slogs bort av en brädbit så det bara tjonga till. Rädd blev jag och ont gjorde det. Pappa kom förbi, då skäller han alltid lite på mig för att han inte tycker att jag är tillräckligt försiktig. Jag ska bättra mig, blev rädd som fan idag och har ganska så ont i ett finger nu men skit i det nu.  Jag fick ihop dom där salladsskyltarna nu! :))) Fr o m nu så kommer jag att köpa i färdig bredd så slipper jag slå halvt ihjäl mig.

Kommentarer
Postat av: Madde k

Supersnygga!!! Nu vill jag ha ett grönsaksland så jag kan köpa sånna av dig :)



Kramen

2011-05-11 @ 09:54:45
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Jag vill OXÅ ha ett grönsaksland. Det är så himla mysigt med en sån detalj i trädgården. Tänk att få hämta in sina egna grönsaker från sitt egna land.... vilket LYX! Inget besprutat skit utan rent och nyttigt!



KRAM

2011-05-11 @ 10:30:43
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Snygga, du lyckas då jämt ;)



KRAM

2011-05-11 @ 12:00:24
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback