Lite mer semesterbilder


Utanför jultomtens lilla näste. Polcirkeln är det vita strecket.


Den här dörren leder till självaste jultomten. Milo i morfars trygga famn.


Asså, dessa japaner. Dom var helt GALNA i vår Milobebis. Såhär höll
dom på. Sedan byttes dom av så att alla till slut hade fotats med vår
lilla kille. Helt galet, detta hände flera gånger under vår vistelse. Strax
efter detta började Milo att gråta så då fick det vara nog för vår del.
Exotisk med en blond, lockig pojke tydligen. Först trodde dom att han
var en flicka, gud nåde när dom fick höra att det var en kille då vart
det ännu mera drag i lådan.


Här är det på skämt, men många gånger rök dom här ihop kan jag
meddela. Så pass att den finska mamman fick flippa några gånger. :)


Den här hade vi mycket kul åt kan jag berätta.


Hehehe....


Min fina kille och den andra fina killen i bakgrunden.


Min lilla mormor, det här var den enda bilden jag fick till. Det var
nämligen fullt upp och kameror glömdes hemma. Buhuuu... men men.
Här är i alla fall min finska mormor! :)


Framme vid Pite Havsbad. Vilket härligt ställe det var alltså!


Utomhuspool vid äventyrsbadet.


Lite halvdassigt väder med nada folk på stranden. Men kolla in? Här
var det uteservering med hög musik.... kan bara tänka mig hur härligt
det är när vädret visar sig från sin bästa sida!?


Havet.... så vackert så det värker lite i själen!


Satt länge i sanden och bara glodde gjorde jag.... så underbart.


Mitt fotspår i sanden....


Till slut tittade solen fram och lät vår lilla Milo ta sig ett bad i havet.


Här spenderade vi lite pengar. En liten sax som klipper i snöret och
vips så har man en PS3 eller ett Nintendo Wii. Om vi lyckades? Nope...


Tivoli inne på campingen!


Grabbarna har badat i äventyrbadet, därefter lite lunch i hotellfoajen!


Lekparken


Där pappan oxå fick gunga lite! :)


Hurraaaaa!!!


Llite bilkörning. Men vi fick inte stoppa i ett mynt för då lät det och så
rörde sig bilen. Det var inte ALLS kul så att bara sitta still i bilen var
mer hans melodi!


Så, nu har jag lagt till lite fler bilder från vår semester. Vi hade det så himla bra. 260 mil körde vi med husbilen så lite mör har man ju helt klart varit sen vi kom hem! Jag är supertrött fortfarande och antar att det är mitt lilla järnvärde som spökar oxå. Måste komma ihåg och ta den förbaskade blütsaften. Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att piggna till lite.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul :D

2011-07-26 @ 10:04:44
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback