Det kom ett mail.....



Hejhej
Du verkar ju vara en cool och häftig mamma, men vad gör man om ens mamma inte är det?! Åhh! Jag vill ha en häftig mamma.
Det är en ganska rolig historia hur jag hittade till din blogg; jag och en kompis pratade på Skype om vår nuvarande musiklärare och jag sade “men har inte han varit en strippa?”, “jo” sade han. Då sökte jag på Glen Spove på google och hittade din blogg via ett inlägg där det stog att du skulle se en stripp-show med Glen 0.o. Jag trodde han hade slutat med det...
Det är för övrigt en jättebra blogg med stor variation och nice inehåll. ^^
Du undrar kanske varför jag skrivet detta ens, men jag är liksom en uttråkad 15 åring som har ett sommarlov och då gör man konstiga saker. xD
/ Anonym


_______________________________________________________________________________

Ja onekligen så blir man väldigt glad utav såna här mejl... Jag har svarat killen om att jag absolut inte vet om min 15 åring tycker att jag är så himla cool och att Glen Spove nog slutat strippa nu då jag sist såg han som 19 åring. :))) Jag har oxå frågat ifall jag fick publicera detta och det fick jag. Hihi, söta tonåringar det finns!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, gulligt! :)

2011-07-28 @ 07:57:28
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback