Helgen i bilder!




Här sitter vi och väntar på att moster ska komma in så att vi får
överraska henne. Det var alltså överraskningsfest för henne i lördags.
Därav hemlighetsmakeriet, läser hon här är det liksom kört. Jag med
min fina pappa och mamma.






Går långt mellan varven då man får träffas. Min kusins sambo Åsa o
jag tog igen lite snacktid! :)




Sen kom hon, min moster som fyller 60. Hade haft en ljuvlig dag på
Sturebadet med behandlingar och skönt bad. Hon blev en aningens
förvånad då hon förväntat sig en lugn fin middag med Sami (kusin)
och Åsa.




Kramkalas och såklart en del tårar. Sen är hon rivig min moster, sådär
härligt rivig så hon berättade precis hur förbannad hon först blev! :)





Vackra blommor fick hon.... och sabrera lite fin skumpa. Det fixade
hon galant efter några försök! ;)






Själv överlämnade jag en tavla med lite ord som förklarar hur mycket
min moster/gudmor betytt/betyder för mig. Gråtkalas...




Presenten från mamma och pappa. En 11 årig moster är
porträtterad! Så fin och så jäkla likt orginalet!




Kusin Sami och jag. Vi har lekt med varann sen vi lärde oss leka. Vi
hade våra bra dagar, sen dom dåliga. Dom rev han sönder mitt ansikte
och jag bet sönder hans fingrar. Så var det med det... men kul har vi
haft!






Fixarstudio innan vi gav oss iväg till SHOGUN, en japansk restaurang
i gamla stan. Moster blev jättefin!










Middagen innehöll 5 rätter tror jag, just som man trodde att nu har vi
nog ätit klart så kom dom in med ytterligare en. Kan säga att japanskt
ju var väldigt LCHF. Ok, sötman som sådan är väl kanske inte så bra,
men inga andra kolhydrater blev det. Bara lite vin.


Ja lördagen bjöd på överrasknings middag för moster/gudmor Aino. Hon fyller 60 i veckan och ville inte ha nån fest. Men en middag med nära och kära fick hon stå ut med. :) Vi hade väldigt trevligt och skratten var många. TACK Åsa, (vet att du läser här) för att du tänkt på oss som LCHF:ar, TACK för allt du och Sami fixat. SUPER verkligen! Hoppas på att få träffa er lite oftare! Jag tror moster var nöjd efter kvällen, det verkade så.

Söndagen sen så var jag själv med barnen då husbandet dömde innebandy hela dagen. Det blev en visit till stallet och se när min lilla gosse tävlade. Det gick sådär då hästen var lite seg efter att ha varit halt. Men jag är så jäkla imponerad av ungen, hur fan vågar han? Hästar är ju livsfarliga! ;)



Min fina unge, han ser så städad ut där på hästryggen!

Eftermiddagen hängde vi ute på landet hos mamma och pappa. Det är så mysigt att sitta där hos dom med brasan tänd och slappa i sofforna och bara vara. Milo stortrivs där ute oxå. Jag var så GAAAALET sugen på gott igår men höll mig, fattar inte att jag klarade det. Men jag gjordet!!!! :D



Finska kex som är GALET goda. Luktade lite på dom, sen tänkte jag
på sommaren och hur jag skulle vara smal. Då la jag ner förpackningen
och låtsades att dom smakade skit!




Mys med morfar i soffan. Här somnade han sedan... lilla plutt. Tycker
så mycket om sin morfar.


Idag är det måndag och jag kom hem för en stund sen. Har jobbat på det här inlägget i flera timmar nu, Milo är nämligen inte på humör. Han är lite snuvig och vill INGENTING just nu. Inget är kul och så är man gnällig.... Hoppas han inte blir sjuk!!!! Vi har i alla fall hunnit med öppna förskolan idag, där är det alltid kul.

Nu ska jag plocka lite och vänta på att husbandet kommer hem från jobbet. Känns som jag inte sett honom på flera dagar! :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Guuuud så fin släkt du verkar ha Nina! Ni ser så söta och kärleksfulla ut hela bunten! :) Mysigt när man står varandra så nära. Det syns verkligen!



Kramar!



Åå du ,vad duktig du va som stod emot kexen!

I sommar kan vi gömma oss bakom lyktstolparna på torget! ;)

2011-01-17 @ 17:08:14
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

HAHAHAHAHAHA..... jaaa... o det enda som ska synas är mina långa svepande ögonfransar bakom den där lyktstolpen!! Hur går det för dig vännen???+



Massa kramar!

2011-01-17 @ 17:58:31
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jo det har inte märkts så mycket på vågen än, tyvärr!!!

Däremot så mår jag bättre än nånsin och där kan jag tacka träningen MYCKET!!! Fy satan så skönt det är och för att inte säga roligt!! Hojjta till om du ångrar dig med att börja! Du kommer INTE att ångra dig, jag looovar!!!



Hur går det för dig?

Kramar!

2011-01-17 @ 18:56:18
Postat av: Nina - Glamourmamman

Wow, vad snygg du var! Älskar ditt hår!



Kram!

2011-01-17 @ 19:45:43
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Åsa: Ja nu vet du med tanke på vår lilla sms session nyss! :))



Nina: TACK, snälla du! KRAM

2011-01-18 @ 16:28:35
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback