NY BLOGGADRESS....jag flyttar!



....... hej vänner. Nu ska jag sluta härinne. Jag ska börja blogga på en ny plattform vilket känns BRA. Hoppas ni väljer att följa med mig till min nya blogg så jag inte känner mig alldeles ensam och förvirrad därborta.

Kan inte ni vara jättegulliga och kommentera på den nya så jag känner att ni är med mig! TNÄÄÄÄÄLLLLLAAAAA?!?! Den nya adressen är www.blogg.alltforforaldrar.se/niiinis. Kom in till mig vettja. Hoppas ni ska fortsätta trivas där. Det tror jag att jag kommer göra! Bloggen kommer givetvis ligga kvar här för min egen del. Men jag hoppas kunna flytta över alla inlägg härifrån till min nya så att vi sen bara har ett stället att tänka på.

VÄLKOMNA!!!

PS: Tack för dessa år blogg.se

HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Såklart jag hänger med!

Du är jättefin i lugg!



Kraaam!

2011-08-30 @ 09:45:35
URL: http://himmelochhav.blogspot.com
Postat av: Ann-Christine Forsberg

IDAG kom ljudboken ;) så du vet det...kram

Postat av: Amela

Vilken snygg hemsida du har!. Jag har precis börjat med en egen, besök gärna in den:)//Amela

2013-10-12 @ 14:33:17
URL: http://rosed.spotlife.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback