Motionen är A-O för fresch skalle!



Bilder tagna från en morgonpromenad som jag och Milobebis var
på. Det var en helt fantastisk morgon med solljus och fräscht i
luften!

Har satt mig ner en kortis för att äta lite. Vad äter jag då? 2 knäckesmörgåsar. Finns ingen tid för matlagning än mindre tänka LCHF idag. Skit.... jag vill ju det. Jag mår bra av det. Nu ursäktar jag mig med stress. Men jag hade ju kunnat koka 2 ägg och ätit en avocado så hade saken varit biff. Men jag har inte 7 minuter för att koka ägg, hajjar ni nivån på stress då? =)

Hörrni, i höst så ligger planen för mig att komma igång ordentligt med mitt välmående. Jag har ett företag som är krävande, 3 barn och en relation som jag såklart ska sköta om varje dag. Kan tyckas lite schizo att jag nu lägger in ett positivt inlägg efter att jag för nån timme sen spydde galla, men det här är lite som jag funkar. Ut med skiten och sen in med nya tankar. Jag kommer säkert ha hunnit lacka ur innan klockan är 4 på eftermiddagen. Upp och ner! PMS:en i ett nötskal!  Sidospår.... I alla fall så kommer jag att prioritera mitt välmående. Det i form av kost och motion. Jag kommer att behöva göra något för att bibehålla skallen fräsch, glad och kreativ. Av egen erfarenhet vet jag att motionen är A och O för det. Jag har varit och sett ut nya löparskor. Vi bor precis bredvid ett elljusspår så jag kommer att ha nära till "luftningen" av hjärna. Ni vet när man joggar så hjärtat dunkar i hela kroppen. Man är pionröd i ansiktet och svetten rinner. WOW, den känslan är så underskattad. Tänk er sedan att ta en ljummen dusch, ta på sig myskläderna och kura ner sig i soffan med något gott att äta? Fan så härligt.

Denna veckan har det inte blivit en endaste promenad och jag känner av det. Jag mår inte bra av det. Min kropp längtar ut. Nu har ju denna veckan varit lite smått hysteriskt så det har bara inte gått. Nästa vecka ska det gå igen. Längtar......

Kommentarer
Postat av: milla

Usch lider med dig att inte kunna njuta av det fina vädret.

Hoppas det nya boendet blir bra. Vad skönt att ha elljusspåret så nära, när du börjar träna så kommer du bli på topp humör.

2011-08-05 @ 19:28:44
URL: http://millashalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Nina - Glamourmamman

Amen!!!! :-)



Ha en underbar kväll!



KRAAAM

2011-08-06 @ 19:40:35
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback