Jag 19 år


Det här är jag förstår ni. Jag är 19 år gammal.....

... jag sitter och trär på såna där värmespolar. Dom var lila och rosa och så hade man dom i en slags behållare. Sen gick dom sönder en efter en och så tittade den där järnspiralen fram. Gjorde ju skitont och fastna i dom där trådarna men vem brydde sig bara man hade pudelkrull liksom.

Brillorna ska vi inte snacka om! WHOOOP WHOOOP! Ugglan Helge och jag, eller Harry fucki´n Potter. Dom där brillorna förstörde ju allt för mig liksom. När man hade kittat sig i ordning med krulligt hår, indianpuder i hela fejjan, axelvadddarna på plats och haft sin bruna ögonskugga på sig så satte man på sig ugglebrillorna och ba: ZAGADOOONG paja hela utstyrseln. Men vad skulle man göra då? Lite svårt och gå på disco utan och se nåt. Dom jag hade före dessa slog nog alla rekord. Dom var lika stora som mitt ansikte typ. Sen blev dom immiga när jag dansade och svettades. Vilken jäkla syn alltså. Konstigt att man inte fick ligga så mycket! ;) Jag var nog närmare 23 när jag äntligen fick linser. Då blev Thedde till.... Näää, skojar bara lite.

Jaha, nu ska jag strax gå för dagen. Har en del ärenden att uträtta på stan. Tror att jag kanske ska slinka in på H&M och kika. Såg att det kommit in massa nytt nu, fick med mig en prickig blus och ett par tajta svarta byxor igår när jag var in. Får se vad som erbjuds idag? Imorn har vi nämligen barnvakt och ska ha egentid jag och husbandet. Lite fortsättning på firandet av min födelsedag. Det är Mälaren Runt då ca 15 000 bikers passerar vår lilla stad för en avslutning på Motorgården. Vi brukar sitta på filtar med lite picknick och se alla snygga åk som passerar. Sen på kvällen dricker vi nog en hel del vin och bara mår bra tänkte vi. Dock så börjar jag morgondagen med en bröllopssminkning, 1 brud och 2 tärnor står på tur. Ska bli jätteroligt som vanligt!

Nä, avsluta dåra, hörs sen igen!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej, vilken härlig blogg du har :)

2011-08-19 @ 18:46:47
URL: http://brunettjen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha underbar bild (förlåt om jag skrattar, lite svårt att hålla mig bara)! ;)

2011-08-20 @ 10:04:48
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback