Har precis satt mig tillrätta i soffan. De...

img_3313 (MMS)

Har precis satt mig tillrätta i soffan. Det har gått i ett sen jag kom hem från jobbet. Det är "alla barnen" veckan och det blir ett JEFLA drag direkt alltså. Jag har levererat en poster, hämtat 2 av 3 ungar, fått "halvordning" i tvättstugan, plockat i ordning mina o Milos kläder, diskat (FÖR HAND), lagat mat, diskat (IGEN), badat Milo och tänt ljus i hela huset. Nu känner jag mig helt slut, vi ligger här o myser nu jag o Milo. Husbandet kommer snart hem från innebandyn. Jag laddar för Hollywoodfruar, wieee!


Kommentarer
Postat av: Therese

Tusen tack igen för den fina postern!

Maken blev jätteglad och den kommer bli så fin på väggen.

Kramar i massor <3

2011-08-22 @ 21:55:13
URL: http://tknutsson.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback