Barbie = Mamma?



Det här är en av Milos badleksaker. De är en bratzbarbie utan fötter.
Hon har hängt med under många år och fått håret tvättat sådär en
738 gånger, säkert klippt oxå.


Det roliga med den här barbien är att varje gång Milo ser den här så utbrister han "MAMMA"! Nu när jag sitter här och bloggar står han bredvid, pekar på skärmen och utbrister "MAMMA" när han ser bilden här på bloggen.

Då undrar man ju genast.... är det bra eller dåligt? En barbie med knullrufs till hår, inga fötter och lite kalkig hud? Är det jag det? Milo är kul han.... Jag tycker annars att hon är väldigt fin vår bad-barbie, så jag väljer att ta det som en komplimang! :)

Jaha, nu nalkas det kväller. Vardagsbestyren är gjorda... matlagning (spaghetti och sallad), lite plock i badrummet, badat Milo och smort in honom med bullshit oljan. Nu är det tänkt att man ska ta kväll och titta på IDOL. Nämen då har jag en man som far omkring som en yr höna och försöker få in kanal 10. Ni vet den där nya? Där visas ju fotbollen ikväll och han skulle nog inte förlåta sig själv om han inte fick se fotbollen. Jag antar att det blir så att han får se det hela på datan här istället. Så det är nog bäst att jag rappar mig och överlåter den till honom. Jag diggar oxå fotboll men kommer den i klass med IDOL? Svar NEJ! Jag måste se det första avsnittet ju såklart.

Hörrni, ha en fin kväll nu! Imorgon snackar vi IDOL?!

Puss ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback