Nindigos RUM posters



KÄRLEKs poster. Egentillverkad i A4 storlek. Jättefin att sätta in i en
ram. Texten är formad som ett hjärta.











FÅNGA DAGEN poster. Den är 64 cm X 46 cm i storlek.







KÄRLEKS poster i vitt. Stl: 64 cm X 46 cm.

Godmorgon onsdag. Är det inte sjuk hur fort veckorna går. Jag har knappt hunnit reflektera vid att det är NOVEMBER!! Hallå... november!! Det är typ drygt en och en halv månad kvar till jul. Det kommer ju bara säga svisch! Vi kommer inte fatta det. Precis som det brukar vara med andra ord.

Jaha, igår var ju som sagt Milobebis alldeles feberfri. SÅ himla skönt för honom, finns ju inget värre än när dom är sjuka. Det är så synd om dom och man riktigt känner hur dom INTE mår bra. Jag fick en del gjort igår då kan man säga. Jag har finurlat på sådana här posters en längre tid. Nu gjorde jag 3 igår och tänkte faktiskt hinna göra några idag med. Då blir det en Lars Winnerbäck, KENT och Ulf Lundell poster. Låter lite kajko va? Ja, det är ju inte så att jag ska sätta mig och lägga in en bild på snygga Uffe utan jag ska skriva ner lite utifrån deras texter. Kan bli fint... Jag har ju en låt som KENT gjort som ligger mig lite varm om hjärtat. Kan visa sen när jag är färdig.

Nu ska det dukas frukost. Har varit vaken sen 4!!!! Ämen give me a fuckin brake. Jag är så less på detta, men jag kan inte rå över det då vi flyttat klockan och jag somnar tidigt i detta mörker. Det är ändå lite ensamt att behöva vara vaken så länge själv, men ja ja.... jag får trösta mig med att jag hinner med en del! Som tur var så lyckades jag få Milo att somna om då han OXÅ VAKNADE 4. Han somnade om halv sex, då var det liksom ingen idé för en annan att försöka sig på att somna om. NEJ.

Godmorgon på er i alla fall! ♥





Kommentarer
Postat av: Tina

Men oj vad du är duktig. Jag blir så impad av dina posters.

2010-11-03 @ 07:32:20
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Tina

Vad kostar dem? Gick in på din sida men kunde inte hitta dem där.

2010-11-03 @ 07:33:26
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Har fått tips om din blogg och har fastnat. Är även jag intresserad av dina posters, vad kostar de? Går de att få innan jul, vore ju en perfekt julklapp...

2010-11-03 @ 07:49:06
Postat av: Malin

Åhh va fina posters du har gjort!! Du är så himla duktig och kreativ!!! Ska bli spännande att se Kent posters, då jag älskar Kent :) Ha en skön onsdag

2010-11-03 @ 08:18:56
Postat av: Elin

Jättefina!

2010-11-03 @ 08:22:54
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vilka FINA!!!

Tur i oturen att jag inte kan göra egna för då skulle hela huset var fullt med sånna haha



Lars Winnerbäck är min favvo :D

2010-11-03 @ 08:47:36
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: ulrica

Kanonfina ;)



Du som älskar att måla hela tiden, du har inte funderat på att ta åt dig lite målarjobb?! I så fall har jag en innertrappa som mer än gärna skulle vilja bli vitmålad före första advent men jag hinner fasiken inte själv. Om du är intresserad av att göra det på dagtid så hojta vad du vill ha för jobbet :)



kram ULrica

2010-11-03 @ 13:13:31
Postat av: Nina

ja du Ulrica! Vet bara inte hur jag skulle få tiden... annars hade jag gärna hjälpt till! Och det där med måla är ju bara ett nödvändigt ont! :)))



KRAM

2010-11-03 @ 17:20:32
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: jama

Wow, dessa gillar jag oxå skarpt!! Kanonfina.

Kram!

2010-11-03 @ 19:34:19
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Mattias

Skitsnygga, vad duktig du är Nina!!!

2010-11-04 @ 09:10:26
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback