En fråga? Vi är ute på Söndagsmiddag hos m...

img_0263 (MMS)

En fråga? Vi är ute på Söndagsmiddag hos min mamma och pappa. Jag smög mig in på toaletten nyss. I nästan samma sekund hörde man 2 röster utanför dörren. Unge nr: 1 "Mammmaaaa, vart är du?" tätt följd av unge nr: 3 "Mamma komme tnat, mamma komme tnat, mamma komme tnat." När jag öppnar har dom samlats utanför dörren. Unge nr: 3 utbrister i ett stooort leende och unge nr: 1 lägger sig tillrätta och börjar leka med unge nr: 3. Frid och fröjd, leken fortsätter, mamma är ute från toaletten! Finns det fler som inte får gå ifred på toa?


Kommentarer
Postat av: Elin

Även här är det nästan katastrof när mamma går på toaletten. Pappa kan däremot få sitta ifred hur länge som helst...

Kram

2010-11-21 @ 20:13:43
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna Viksell

Japp, jag har oftast ett barn hängande på mig och en hund sittande mellan benen, jätteavkopplande ;) kram

2010-11-22 @ 07:23:10
Postat av: Heli

Har en som helst skulle vilja sitta i knät, men får gott stanna på golvet och titta på istället ;-)

2010-11-22 @ 13:12:18
URL: http://idrottsgatan.bloggplatsen.se
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Det finns fler alltså....



.... ja det där med att pappa kan sitta hur länge som helst är ju ett fenomen. Hur kommer det sig?! QUE??

2010-11-22 @ 15:14:40
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback