IPHONE???



Aaaaaah.... hur snygg är inte den här då?? *blink blink blink*
översänder
jag härmed till min man. Om jag skulle vara den bästa
frun EVER, skulle man kanske få fråga om man
kanske fick en sån här...
ja alltså om man är riktigt snäll, inte sur och
bara glad?!

Vi är en stor familj, med det menar jag en 3 barnsfamilj. I en 3 barnsfamilj finns det inte utrymmen för en massa onödiga saker. Man köper det som behövs, det är inte så att man kan FLÄSKA på med det ena onödiga köpet efter det andra! NOPE... det är förjäkla tråkigt ska jag säga för om jag kunde så skulle jag fan inte ha tid och jobba för allt shoppande!

Men men, även om man är en medelsvensson familj så händer saker med ens mobiltelefon vare sig man vill eller inte. Huxflux häromdagen så drog min front på min mobil. Ja den bara lossna. Jag har kunnat satt dit den igen och den fungerar men då tändes ett litet hopp om att den kanske skulle paja ihop snart. Så att jag bara var tvungen att köpa en ny lur.

Har ni iphone eller känner ni nån som har? Vad tycker ni om den? Jag har läst lite och känner att den är så bred och besitter en jäkla massa jag skulle kunna ha nytta utav. Jag som busspendlar tex skulle säkert kunna göra massor på bussen med den... Kolla fejjan =) Mejla =) Lyssna på musik =) 3 saker som jag knappt har tid med annars.

Kommentarer
Postat av: Carin

Samsung har bra också, billigare med både mail o fejjan funktioner..hehe

2010-05-10 @ 19:16:58
Postat av: Cian

Och jag älskar min iPhone..surfar nu med den :) jag köpte en vit...sååå snygg....pöss

2010-05-10 @ 20:50:54
Postat av: elliot

I så fall ska jag ha en :P

2010-05-10 @ 21:07:14
Postat av: Nina

Carin: Ahaaa... måste undersökas! :)



Cian: HAAAR DU??? Så du rekommenderar den va!! Säg JA! =) PUSS



Elliot: Hahaha... nääädu ♥:t Mamma ska ha en.. du får ärva min gamla sen! Puss

2010-05-10 @ 21:11:00
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: ulrica

Thompa har en Iphone, och om jag var sugen på den innan han fick en så är jag det INTE efter allt j-a krångel med att installera itunes, skapa konto med bankuppgifter och skit. Man kan inte ens tanka in en mp3-låt via usb-kabel utan att använda sidoprogram eller itunes store... och alla dessa jäkla "appar" som måste uppgraderas till nya versioner hit och dit för att funka..



Jag är ledsen, men jag personligen är inte det minsta imponerad av den luren.. det finns både billigare, snyggare och enklare telefoner som du lätt kollar fejjan, mejlar och surfar på.

2010-05-10 @ 22:44:46
URL: http://ulrica.org
Postat av: Sandra

Jag har haft en hel drös med smartphones tex HTC,sonyericson Satio, Nokia 5800...bl.a. Men har nu en iPhone, jag kan bara säga en sak KÖP!!! Jag fattar inte hur jag har klarat mig utan denna underbara telefon tidigare :)

2010-05-13 @ 23:07:25
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback