Syster kom med feedback!

Har vart och fikat hos syster på eftermiddagen. Sååå trevligt. Det blev till att spela guitar hero och BUZZ, my god så kul det var!!! Snacka om att man typ tappar fattningen om det övriga rummet när man är inne i ett spel. Jag skulle lätt kunna tillbringa timmar, kanske dagar spelandes olika spel. Det är skitkul och jag är inte ett dugg förvånad över att ungar hellre spelar spel än är ute och åker pulka o sånt. MEN..vi har faktiskt inget stort problem med det här hemma. Dom har oftast fått spela när dom vill men ledsnat lagom till man känner att det kanske är dax att avsluta.

Min syster och jag är ju hemskt olika ifall ni inte redan visste det. Vi är nog lika på många plan oxå, som att vi har samma humor och är lite tänkare sådär men annars är vi väldigt olika. Idag fick jag feedback på min blogg av syrran. Hon är en trogen läsare även om hon sällan kommenterar. Hon vill göra min blogg lite intressantare så hon kom med några önskemål.

* BYT HEADER. Den är så jäkla mörk tycker hon. Ja, den är väldigt mörk men den förra rosa saken kändes allt annat än jag. Nu när jag tänkt på saken så känner jag oxå att jag nog inom kort kommer att byta header, till något ljusare som att fira in våren som om någon månad är på intågande.

* KOM MED SMINKTIPS. Jag är utbildad makeup artist som jag nämnt några gånger. Hon efterlyste sminktips lite då och då. Det är nåt jag gjort någon enstaka gång men liksom låtit det falla mellan stolarna. Inte tänkt på det så mycket utan tänkt att vad kan jag som inte ni redan vet?

* MER SJÄLVIRONI. Här är vi väldigt lika hon och jag. Vi älskar självironi och kan skratta så vi kissar på oss åt sånt. Jag flashar väl till ibland och kommer med lite såna inlägg men det ska vara en sån dag, en lätt dag där man känner att man flamsar till det hela litegrand. Jag kanske inte ska vara så allvarlig... :)

* DU KAN VARA SÅ GROV I DIN TEXT. Här är vi VÄLDIGT olika. Jag vill ju gärna ge en bild av MIG härinne. En bild som visar MIG som person och hur jag pratar, är, gör, tänker och lever. Jag kan vara väldigt grov i munnen faktiskt, jag håller med henne... men sån är jag. Jag vet när jag kanske INTE ska vara grov i munnen i det vanliga sociala livet men härinne är det hur jag "pratar" och så beror det givetvis på ämnet. Här tror jag faktiskt inte att jag kommer ändra mig, jag KAN inte ändra det för det är hur JAG ÄR! Det vet syster oxå....men hon kanske skäms över sin syrra ibland! Visste syrran? :)

Vad känner ni?! Håller ni med??

Och TACK syster för din feedback, även om jag tog den lite väl kritiskt till en början.... ÄLSKAR DIG!!! You mean alot.....









Kommentarer
Postat av: Garbo

Header kan du ju få byta då den är så himla stor men å andra sidan e du skisnygg på bilden <3



Annars tycker jag att bloggen är varierande och rolig allvarlig flamsig och seriös.

Satsar du på smink så lär du få flera modebloggare i hasorna och jag tycker det e skönt att slippa en renodlad mode/flasch blogg men kom gärna m lite tips du,ändra dig inte för du e bra som du är på alla de sätt o vis.



Språket e det inte heller fel på,syrran behöver inte skämmas för dig ;)



Kramkram

2010-01-18 @ 08:17:55
Postat av: Nina

Garbo: TACK.... !!! Ja, headern är jäkligt stor och jag orkade bara inte göra om den när jag gjorde den.... märkte det ju direkt men som sagt. Det är ju lite fippel och fix med det hela! :) KRAM KRAM och vad sköönt att syrran inte verkar behöva skämmas!

2010-01-18 @ 08:59:31
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cian

Men du är så jäkla snygg på den bilden så behåll den :)



Jag älskar din blogg..Det är allvarligt ibland och ibland så sitter man bara och as-garvar.



Dont change a bit..



Pöss

2010-01-18 @ 09:10:34
Postat av: husbandet

vilka changes ! :) Love you !!!

2010-01-18 @ 10:49:07
Postat av: Anonym

Jag tycker ju förstås att det bästa med bloggen är just hur du skriver för det är ju så som du är!!!

och sen är det skönt när det är vardagstrams- men på ett sånt underbart sätt- när man läser din blogg så får du varje dag att verka unik!!

Stå på dig bruttan- ändra inget!!!

Kram

m&m

2010-01-18 @ 11:55:10
Postat av: Nina

Cian: Naaaw mitt hjärta vad snäll du är! Blir varm i hjärtat när du säger att du älskar min blogg! TACK!



Husbandet: LOVE U!!!



M&m: Jaaa... det var så vi tillslut kom överens jag och syrran, att det är JAG att vara RÅ i käften. Vad kul att jag lyckas få varje dag att kännas unik här, det har jag själv aldrig tänkt på ju! Puss tjejen!

2010-01-18 @ 12:30:36
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: syster

Jaha. Vart man totalt nerröstad då! Haha! Nä! Love you syster. Du är bäst när du är du, med eller utan sminktips, med eller utan ord man får svart tunga av, för vem ska man annars va än sig själv va?! Puss!

2010-01-18 @ 13:46:01
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback