Interiör

Sådär, nu har husbandet varit hemma och ätit med oss. Jag slarva ihop en currykyckling som blev helt OK och väldigt STARK! Piuuuuh.... Sambal Oelek is da shit när man vill att det ska brinna lite i truten!

När man går hemma såhär som jag gör så är man ju väldigt NÄRA sitt hem. Med det menar jag att man ser det liksom hela tiden i stort sett. Med det väcks ett otroligt sug att göra om. Nu vet jag att husbandet typ ramlar baklänges i sin stol när här läser det här men jag sa att det var ett SUG, inget jag kanske verkställer imorgon dag. Men, ni hajjar va? Går man till jobbet varje dag så tittar man ju inte på sitt hem lika mycket som en som går hemma. Vi totalrenoverade vårt hem juni 2007, inte så jättelängesen med andra ord. Spela rolle dock... jag älskar ju att pyssla hemma och sånt och skulle gärna se lite andra färger lite varstans. Inte typ riva väggar men ett nytt vitt härligt kök skulle va najs! ;) Som att man byter kök vartannat år... NOPE NEVER skulle inte tro det va men drömma får man! Jag skulle vilja ha stora mulliga vita soffor, med det är ett BIG NONO med småbarn hemma. jag trivs med våran nuvarande men nångång i framtiden ska jag ha en mullig vit stor jäkla FET-SOFFA.

Jag vill tokmåla lite varstans, det kan man ju faktiskt göra och det kostar inte heller multum. Man kan sy lite nya gardiner oxå, och så kan man köpa lite ljusstakar och lite andra trevliga inredningsprylar och det är lite där jag är just nu. Måla om/byta gardiner/handla stadiet, och ärligt talat tror jag att jag ALLTID litegrand är i det stadiet och har varit ganska mycket under min mammaledighet. Kanske bra att plånkan inte är så fet nu och att jag därför skiter i att åka till IKEA. Men sen, när plånkan vuxit (om den nu nånsin gör det) så ska vi måla om lite, och byta gardiner lite, och köpa lite.... ja det ska vi.


Lite bilder från freshome








Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback