HALLÅ!!

Inne lite snabbt innan frukost för att tala om att allt är bra! :) Första inlägget på det nya året.....

Nyårsafton gick galant, det belv en väldigt lugn historia för mig och husbandet. 2 glas vin till maten så var det bra med det... ganska skönt igår kan jag meddela. Dock så är vi ruskigt trötta, Milo som haft lite problem med förkylning ju och det gör att nätterna blir lite kämpigare såklart. Då är man rätt nöjd över att man inte bälgat i sig en flarra vin och ligger bakis med noll sömn i kroppen....

Jaha... idag och imorgon har vi cup med laget i Uppsala. Match på förmiddagen och en kvart i 10 ikväll... bra tid? NOT!!! Aja... tur det är lördag!

Tänkte att jag återkommer med bilder från nyår sen....

Ha det fint!!!




Lagfoto STORVRETA CUP 2007


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback