Magsjukan från helvetet




Vilken helvetes åkomma. Jag klarade mig inte trots vitpeppartuggande.
Igår kväll kapitulerade jag under vinterns vidirgaste....


När man inte tror att det kan bli värre så blir det så! Jag har legat i joooordens magsjuka från igår kl 10 på kvällen. Har kräkts som en räv och även varit dålig i nr 2. Jag har inte gjort annat än sprungit inatt, nu har jag 38 graders feber och känner mig så jäkla sänkt!

Nu på morgonen kom Elliot upp och sa att han mådde illa. Ok, sagt och gjort så kalvade även han ur sig. Så nu ligger jag och Elliot i denna guds bortglömda åkomma. Det är VIDRIGT och jag får sån hemsk ångest av denna sjukdom. Men om jag får säga det själv så var jag jätteduktig på att spy ALLDELES själv igår. Ingen klappade på mig vilket brukar vara ett måste för att jag ska fixa det. Jag skötte allt helt själv i ett sovande hus, *STOLT*!

Nu skulle jag kunna mörda för lite avslagen coca cola, Thedde får springa och köpa det innan han åker till skolan. Själv ska jag lägga mig på soffan och kurera mig själv. Vi får se hur vi får Milobebis till dagis, vi få klunsa tror jag! :) Senare i eftermiddag hoppas jag på bra återhämtning då massa beställningar måste måste färdigställas.

BRA TAJMING!! Ironiskt känns det, som att nån skämtar med oss! Nåväl, kämpa på ba...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen! Gumman!!!

Hur mycket skit ska ni ta egentligen???

Kvoten borde va fylld för länge sen!



Vikket elände m T ryggen och du kräks o milo som precis hämtat sig,spyr en så drabbas ju oftast alla i en familj..

Jag hoppas verkligen du piggar på dig raskt,spy e det vidrigaste som finns!

Stackars er.

Kramar via datorn m hopp om snabb bättring till hela familjen <3

2010-12-01 @ 07:50:09
Postat av: Anonym

Garbo va det ja ;)

2010-12-01 @ 07:50:50
Postat av: Madde K

Nej, ursch och fy. Inte roligt alls. Nu får någon där uppe vara snäll mot er.

Krya på er allihop!



Kram kram Madde

2010-12-01 @ 08:22:22
Postat av: Elin

Krya på er alla!

Kram

2010-12-01 @ 13:10:43
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: A

Men fyyyy vad jobbigt! Magsjuka och diskbråck!

Hoppas ni kryar på er snart!



Kramar!

2010-12-01 @ 20:55:03
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

ÅHHH fy farao,

med önskan om snar förbättring för din o gossens del!

stackare...



Kramar

2010-12-01 @ 21:10:12
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Tina

Nej men fy!!Krya på er nu.

2010-12-02 @ 06:55:10
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback